مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

It is such a mysterious place, the land of tears

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ق.ظ

...


دیشب (The Little Prince (2015 را دیدم حیفم آمد ذوقم را قسمت نکنم. بازى کردن با ایده‌ها و متن‌هاى تکرارى، هرچند زیبا و بدیع، جسارت مى‌خواهد. شاهزاده کوچولو هم از همان قصه‌هاست ولى تصویرسازى بى‌نظیر و آن لایه‌ى دوم قصه و بخصوص موسیقى متنش، ترکیب شگفت‌انگیزى را به وجود آورده. حال من را خوش کرد بعد از این بیست روز قبض مدام.

۹۵/۰۵/۲۱

نظرات  (۱)

کتاب ملت عشق که تازگی ها ترجمه فارسی شده حال خوشی داره. اگر دوست داشتید و فعلا کتاب فارسی بدستتون نمیرسه انگلیسی اش قطعا پیش شما پیدا میشه بخونیدش  :)
پاسخ:
خوشبختانه روى فیدیبو هست. البته مى مونه توى لیستم براى دوره ى بعد از تحریم رمان هاى اى ژانر. آخرین کتابى ترک اى که خوندم موزه ى بى گناهى پاموک بود که پشیمون شدم ترجمه ى فارسیش رو خوندم. گمونم نسخه ى انگلیسیش دست انداز کمترى داشت. امیدوارم ترجمه ى این کتاب خوب باشه. 

ممنون از پیشنهاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">