مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

سحر سحرها

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

باز گشته‌ایم از ایران. کلمه‌ی «گیجی» حق مطلب را ادا نمی‌کند، بس‌که خیلی چیزها تکان خورد در این سفر. پیش از این هم بارها گفته‌ام که خدا برای غافل‌گیر کردن من راه‌های زیادی بلد است؛ که اگر بلد نبود، عجیب بود. 

باید بنشینم سر نوشتن چکیده‌ی این فصلی که دارم برای کتاب دوتا استاد آلمانی می‌نویسم. اسم‌هایشان را نشنیده بودم پیش از این‌که ازم دعوت به هم‌کاری کنند. حوزه‌ی کاریشان همین دین و فضای مجازی‌ست. بخش دنیای اسلام- ایران را به من پیشنهاد دادند که بنویسم. یک طرح کلی نوشتم برایشان همان شب‌های ماه مبارک که ایران بودم و خوششان آمد. حالا باید چارچوب و روشش را دقیق‌تر تعریف کنم. امیدوارم تا چند روز آینده نظریه‌خوانی‌ام تمام شود. 


عنوان دیگر پست: جان من است او! مثل ندارد. 


۹۵/۰۵/۰۴

نظرات  (۴)

آرشیوتونو دوست داشتم خیلی دوست داشتم حس خوبی از خودم بهم میداد، گاهی دلم هوس میکرد نوشته هایی که حس خوب رو برام جاری میکرد بخونم و اگر قابل باشم دعایی هم برای نویسنده کنم...


خیر باشه :)

پاسخ:
ممنونم. انشالا که عاقبتمون به خیر باشه. محتاج دعاییم همچنان
-از نوشته های کتابت خوششون اومد؟!😂 میگفتی اونا هول هولی بودن سر فرصت بنویسم چیکار میکنین؟!
-چرا آرشیوتو پاک کردی مثلاً؟!😱😳
پاسخ:
خوششون که اومده بود :)
به دردت مى خورد آرشیو مگه؟
قربونت برم من :*
کل پست‌هاتون رو پاک کردید؟
حیف.
پاسخ:
نوشته‌ها و قصه‌ها رو یک‌جایی باید تموم کرد بالاخره
لطفا این برگ خزان رو از سردر وبلاگ ت در بیار!
همین جوری آدم از غریبی و جفای دنیا دلش می گیره تو وبلاگت
حالا این برگ رو هم که می بینم یاد فوت شاهزاده های قجری بعد انقلاب ایران می افتم :) 
اون رنگی های چپ خوبن
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">