مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

حافظم در مجلسی دردی‌کشم در محفلی*

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ



بهار شد. خوشگلی‌اش این بود که روز عید هوای اینجا هم بهاری بود و حتی سه‌تا از سنبل‌های باغچه از زیر برف و خاک سرک کشیده بودند. البته آن‌هوا دوامی نداشت و طوفان برفی و باران یخی باز شروع شد.

هفته‌های آخر کلاس‌هاست و همه‌ی هم‌کلاسی‌ها با هم، احساس در‌گل‌ماندگی شدیدی داریم. ولی آن‌روز که عید شد من راستش ترسیدم. از این‌که چقدر زود همه‌چیز دارد می‌گذرد. حتی همین روزهایی که حداقل ۱۵ ساعتش را درس می‌خوانم بلکه برسم به تحویل به‌موقع پروژه‌ها. زود می‌گذرد. اصلا همین حالا هم گذشته و حیف است خیلی. لابد آینده روشن‌است و باید امیدوار بود ولی واقعا به تغییر پیش‌رو که فکر می‌کنم نفسم بند می‌آید. 

دیروز که ایمیل مهدکودک آیه آمد برای ثبت‌نام ترم جدید، دلم گرفت. آیه و من هردو از این مهد خیلی راضی و خوش‌حال بودیم. حالا باید در کشور جدید، شهر جدید، با سیستم آموزشی تازه‌ای کنار بیاییم که بلد نیستیمش. همه‌چیز باز از سر نو شروع می‌شود برای همه‌مان. از مدارک شهروندی و یاد گرفتن راه و چاه تا سیستم اداری و آموزشی تا رفتار آدم‌ها و تعاملات جدید. مهاجرت سخت است، حتی اگر انتخابش کرده باشی. 

کاش سال اتفاق‌های خوب و سلامتی جسمی و روانی‌ باشد برای همه‌مان.


*حافظ خواند برایمان همان روز اول



۹۵/۰۱/۰۱

نظرات  (۱)

۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۰۳ در آستانه مادر شدن
سلام،
خیلی از پست هاتونو خوندم، برام جای سواله که از نوع زندگیتون راضی هستین؟ اینکه فرزندی دارین که خیلی نمیتونین باهاش وقت بگذرونین و همش درحال مطالعه و تحصیل و ... به نظرتون 10 سال بعد یا 15 سال بعد هم از اینکه این روش رو تو زندگیتون انتخاب کردین احساس رضایت خواهید داشت؟ 15 ساعت مطالعه در روز؟ سهم آیه چی میشه ؟
پاسخ:
سلام
خوبه که جمله‌تون رو اصلاح کنیم باهم:‌ شما «خیلی» از پست‌های من رو نخوندید. برا همین سوال براتون پیش اومده. البته منم توقع ندارم همه‌ی وبلاگ رو بخونین ولی حداقل سوال مربوط بپرسین یا نپرسین اصلا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">