مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

حیف بود مردن بى عاشقى

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ

تا شب اول محرم نیاید و تو بعد از یک سال دوباره روى حسینیه ى سیاه پوش و کتبیه ها را نبینى، یادت نمى آید که دلت چقدر مرده است. هر چقدر هم در طول سال مراسم عید و عزا شرکت کرده باشى، محرم چیز دیگرى است در زنده کردن دل. هر چقدر هم که مجبور باشى دنبال بچه ى دو ساله ات مدام بدوى و اصلا نفهمى سخنران چه گفت و کى عزادارى شروع شد. هرچقدر هم که بنشینى قاطى بچه ها نقاشى بکشى و حرص بخورى از حجم شکلات و شیرینى و آب نبات چوبى اى که نصیب بچه مى شود این شب ها از دست خاله ها و عموهاى مهربان. همه ى اینها مهم نیست. اسم امام حسین همه ى معادلاتت را به هم مى زند؛ همه را. هر چه براى خودت نقشه و هدف کشیده اى و بافته اى را. درست و غلطت را. معیارهایت را. سرت را مى آورى بالا مى بینى هزار سوالت به جواب رسیده از صدقه سر این سیاهى ها و کتیبه ها. 

۹۳/۰۸/۰۶

نظرات  (۴)

نظرم اینه که: افتضاح.
پاسخ:
نظر من اینه که شما پست هاى رو اعصاب رو نخون. 
بگو به عشق بیا گر فتاده می خواهی
چنان فتاد که خواهی بیا و بردارش

تو این حال و هوا منم یاد کنید
منم امشب برم مراسم ببینم برا منم از این معجزه ها اتفاق میافته
هرچند تنها جایی که ما اجاره داریم بریم شدیدا برنامه ش سیاسیه
پاسخ:
روضه ى کوچیک خوبه. سنتى. روضه خون قدیمى. چارتا کتیبه و سیاهى و پشتى. چایى و قند برا پذیرایى
دقیقا برای من هم همینطوره ، برای من که ١٥ سال آوار شد ریخت روی سرم دقیقا روز اول محرم
واین فقط نام حسین علیه السلام که این بار هم داره نجات میده من رو ......
پاسخ:
وااا. چى شد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">