مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

اندوه بزرگی‌ست چه باشی، چه نباشی*

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ
از آن متن‌هاست که نمی‌دانم قرار است چه بنویسم. ولی می‌دانم که باید بنویسم.

... و روز ادامه‌ی همان روزها‌ست و هنوز جنگ هست و هنوز آدم‌ها آدم‌ نشده‌اند. به اسم عقیده می‌جنگند، به اسم دموکراسی می‌جنگند، به اسم صلح می‌جنگند.

... و روز ادامه‌ی همان روزهاست و من هنوز مثل این شاخه‌های نازک در طوفان، در هپروت سختی این دنیا سرگیجه دارم. 

... و روز ادامه‌ی همان روزهاست و سوال من هم‌چنان باقی‌است که چرا از بین همه‌ی این سال‌ها، دقیقا همین روزها باید گذارم بیفتد به سریال مدار صفر درجه. ندیده‌ بودمش و هزار نفر از دور و نزدیک مدام پیغام می‌دادند که ببین و منِ فراری از ژانر فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی یک‌باره به دام دیدنش افتادم.

... و روز ادامه‌ی همان روزهاست و همه‌ی افلاک دست به دست هم داده‌اند که این بغض توی گلو مدام بالا پایین برود و تمام نشود و این شعر و صدا و موسیقی‌اش هم فرود بیاید روی اندوهم. 

... و روز ادامه‌ی همان روزهاست اگرچه ماه خداست و روزهایش مثل همیشه با همه‌ی سال فرق می‌کند.

غرق شده‌ام. 

* علی‌رضا بدیع

۹۳/۰۴/۱۲

نظرات  (۶)

:)
سلام
زیبا بود
طاعات و عبادات قبول
به‌ و به‌به.

پاسخ:
پاسخ:
این الان کامنت مینیماله؟
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۹ یکی از همین دور و بر
تو را بخاطر لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم
...
این قطعه زیبای مدار صفردرجه رو چندباره ببینید؛ طاعاتتون قبول

پاسخ:
پاسخ:
:) ممنون
آهنگه قشنگ بود خانوم.ممنون

پاسخ:
پاسخ:
قابل نداشت :)
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۴ ستاره سما
بی نظیر بود شعر و موسیقی ش.
بعد ازشنیدنش ادم با خودش فکر میکنه نکنه هزار سال عاشق بوده و خودش نمیدونسته.


راستی طاعات قبول.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون. طاعات شما هم قبول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">