مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

شکافى که پر نمى شود

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ
وقتى با تمام محبتى که نسبت به کسى دارى سعى مى کنى از بهترین راه هاى ممکن کمکش کنى ولى او اصلا درکى از میزان انرژى و محبتى که دارى برایش مى گذارى ندارد و راه حل هاى "معقول" را براى بهتر شدن حال خودش و اوضاع زندگیش به بند کفشش هم حساب نمى کند...
۹۲/۰۵/۱۸

نظرات  (۴)

خدا کنه یه روز مکشوف رو باز کنیم و یک پست از بهبود شرایطتتون ببینیم. میشه؟ ان شاالله
سلام خانم نرگس
ببخشید به خاطر این اوضاع اخیر متاسفم و امیدوارم هرچه زودتر از خوشی و صلح و فرج بنویسید.
من مزاحم شدم که یک سوال جدی کنم. از عزیزان من به زودی در لانویچ مستقر میشود برای ادامه تحصیل. یک دختر تنها از خانواده ای بسیار مذهبی.میخواستم بدانم چقدر موافق این مسئله هستید؟ آیا خیلی شرایط برای دختر تنهای مسلمان سخت است؟ یا نه؟ چقدر اصلا زندگی کردن خارج از ایران را توصیه میکنید؟ ببخشید که زحمت دادم و طولانی شده

پاسخ:
پاسخ:
سخت بودنش که سخت است به لحاظ جدید بودن محیط و دوری و غربت ولی در سختی تفاوتی بین دختر و پسر مسلمان نیست از نظر من. توصیه هم نمی‌دانم. بستگی به خیلی چیزها دارد این موضوع. راستش الان خیلی حال توضیح ندارم. ایشالا بعد‌ها شاید یک مطلب نوشتم راجع به این موضوع
آخ آخ آخ. بدبختانه شکاف عمیق تر هم می شود وقتی می بینی راه حل های به ظاهر مشفقانه افراد فهیم-نمای اطراف به دیده منت گذارده می شود!
مشهد به بادتان ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">