مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

سردرد نیمه شبانه

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ
سالها پیش وقتى شروع کردم به وبلاگ نوشتن فقط روزهاى تلخ را مى نوشتم؛ اصلا فقط موقع حال بد و افسرده نوشتنم مى آمد. حتى این وبلاگ هم اوایل برایم حکم همان مکان آزاد غر زدن را داشت - چه پست ها که حذف نشد از اینجا. نمى دانم دقیقا به کدام علت تلخ نویسى را گذاشتم کنار. از نق زدن بدم آمد یا بازخوانى روزهاى ناخوب اذیتم کرد و یا رفت و آمد این وبلاگ زیاد شد و دلم نخواست بدى روزگار را مدام به یاد خودم و مخاطبم بیندازم. شاید هم دلیل دیگرى داشت که حالا مخم نمى کشد راجع بهش فکر کنم. فقط مى دانم که مدتها بود اینجا ناله نکرده بودم.

خواستم تشکر کنم از پیغام ها و آرزوها و دعاهایتان. گرچه فعلا هر روزم بدتر از دیروز است و روزهاى سختى را کنار مامان و بابا و نگار و هم آیه و وحید مى گذرانم. روزهاى پرتلاطم ناآرام پر درد.

پ.ن. خدا از هرچه بگذرد از جنایتى که این حکومت در حیطه ى اخلاق و دین مردم کرد نمى گذرد؛ کثیف ترین بازى ها ...

۹۲/۰۵/۱۱

نظرات  (۳)

فقط بدون که همیشه لازم نیست کاری از دستمان بر بیآید...روز‌هایی‌ هست که دست‌ها را باید گذاشت کنار، چشم شد.

پاسخ:
پاسخ:
شاید هم گوش
۴ روز دیگه میرم زیارت امام رضا ...
اگه قابل باشم به جبران همه ی اون وقت هایی که با خوندن نوشته هاتون حالم عوض میشد ، ویژه دعاتون میکنم و براتون تو حرم نماز میخونم.
آخرین شب احیا ساعت 4:15 صبح که دعای جوشن را برای اولین بار در عمرم خواندم و تمام کردم تصویر کسانی که در ذهنم برای رفع دغدغه خاطرشان دعا کردم از ذهنم رد شد. نمی دانم چرا آخرینش تصویر این وبلاگ بود.

امیدوارم اگر مصلحت است اصل بلا دفع شود و اگر نیست صبر بر سختی برایتان حاصل شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">