مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

متنفرم از این دنیا

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ
کاش بگذرد این روزها

فقط بگذرد


کاش خدا دکمه‌‌ى روشن خاموشمان را مى‌‌داد دست خودمان

۹۲/۰۵/۰۷

نظرات  (۶)

که هر وخ خواستیم
بریم
هر وخ خواستیم
بیایم...؟!!!
توی ناگواری‌ها، توی اتفاق‌هایی که خوشایند نیست، آدمی که نمی‌تواند صبور باشد، خودش را باید به صبر بزند. ادایِ صبر در بیاورد. آدمی که صبر ندارد؛ آدمی مثل من.
.
وَ عوّد نفسَک التّصبّر عَلی المکروه
و نعم الخُلُق التّصبّر فی الحقّ
خودت را عادت بده به صبوری و تحمّل ناگواری‌ها
چه اخلاقِ خوبی‌ست این صبوری و این شکیبایی در مسیر حق
سلام دوست خوبم! چرا اینهمه عصبی؟ چیزی شده که ما بتونیم همفکری کنیم؟نگرانتون شدیم! بدی خوب خوب بودن اینه که هیشکی انتظار کوچکترین ضعف رو از اون فرد نداره انشالله آرامشتون برگرده سرجاش
سلام
من چون تازه به وبتون سر میزنم این حس شما برام عجیبه...فکر نمیکردم شما هم این چنین حسی رو تجربه کنین حتی!

انشاالله که حالتون بهتر میشه! :)
ای وای، چیزی شده زبونم لال؟
چی شدی خانومی؟

خودتو بسپر دستش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">