مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

زنده باد این عاشقانه ...

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ق.ظ
یک روزهایی را هرچه کنی باز هم روز رضا یزدانی‌ست با صدای خش‌دار و طغیان‌گرش. این روزها نمی‌توانی شجریان گوش کنی، اصلا حالت نمی‌خواند باهاش. به نظرت زیادی تحریر می‌رود. صدای کمان‌چه روی اعصابت است. این روزها نمی‌توانی هیچ کس دیگری را گوش کنی به غیر از رضا یزدانی که خراب‌ترت کند. سیاه شود دنیایت. یاد همه‌ی مزه‌های تلخ بیفتی. روحت یک‌جایی گیر کند میان خاطره‌های مبهمی که حتی حوصله‌ی فکر کردن بهشان را دیگر نداری. یک روزهایی فقط روز رضا یزدانی‌ست مخصوصا که باران بیاید و آدم افتاده باشد در حالت سکون و سکوت و «ما هیچ ما نگاه»...

همه‌ی این‌ها را بافتم که بگویم آیه از دو چیز می‌ترسد؛ یکی صدای جاروبرقی و یکی صدای رضا یزدانی! حالا «آن‌» روزها که می‌رسد، شجریان «باید» افاقه کند یا ابی مثلا یا نمی‌دانم هر کس دیگری غیر از یزدانی. 

۹۲/۰۳/۱۶

نظرات  (۳)

چرا؟فصلین آهنگا نرگس؟مثل میوه ها شاید؟
چون دقیقا من هم الآن فقط رضا یزدانی به حالم می خوره!داد،داد وحشیانه،تلخی را مزه مزه کنی و خودت را راحت کنی!
این نشون می‌ده این‌که من معتقدم حقیقت نسبی نیست واقعیّت داره. از این جهت که مثلاً من می‌گم یزدانی صدای خوبی نداره و این ربطی به سلیقه‌ی من نداره. زیبایی و زشتی نسبی نیستند چون از جنسِ حقیقت‌اند. آیه محکِ خوبیه. چون بچّه‌ی کوچیک دیگه سلیقه‌ش هنوز تربیت نشده و فطریه. بنابراین این‌که آیه هم مثِ من صدای یزدانی رو دوست نداره، نشون می‌ده صداش «زیبا» نیست.
جووونم ترس های آیه
بنده خدا یزدانی پست رو بخونه نمیدونم خرکیف میشه یا ضد حال میخوره؟:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">