مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

حالا ببین! اگر با هم نرفتیم سفر

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

بعضی آدم‌ها شبیه شیرازند

بس‌که مست‌کننده‌اند 

و من را یاد غزل و بهارنارنج می‌اندازند

بعضی آدم‌ها شبیه دریای جنوبند

بس که شرجی‌اند 

و من را یاد زلال آبی خلیج فارس و طبع گرم مردمش می‌اندازند


من دلم سفر می‌خواهد

۹۲/۰۳/۱۵

نظرات  (۳)

این‌جا نوشته‌ بودم:
مازندران همیشه مظلومه.
ولی هرچی فکر می‌کنم یادم نمیاد بقیه‌ی کامنتم چی بود. یه چیزِ طولانی‌تری نوشته بودم.
چه تشبیه شگفت انگیزی

+داغ دلم تازه شد...دلم برای شیراز و مسافرت لک زده...
از این هم زمانی در شگفت شدم!
داشتم روی وبلاگم می نوشتم که فلانی برای من چقدر مثل شیراز است. بعدش آمدم روی گوگل ریدر و این یادداشت تو را خواندم.
جالب بود!
.
خوشحالم که خانواده در راهند نرگس جان.
شاد باشی همیشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">