مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

آسمان ابری

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ
روزهای عزاداری دونفره‌ی من و دختر است. همین روزهایی که در شهر جدید هنوز مسجد شیعه‌ها را پیدا نکرده‌ایم که برای شب‌های فاطمیه برویم ببینیم اصلا برنامه‌ای دارند یا نه. همین صبح‌های دم طلوع که دختر بیدار می‌شود و هوا جان می‌دهد برای سلام دادن از راه دور. همین روزهایی که می‌روم در اتاقش می‌نشینم، می‌نشانمش جلوی زانوهای خودم که یاد بگیرد نشستن را و حدیث کساء می‌خوانم. دختر هم با دامن من و اسباب‌بازی‌هایش سرگرم است. 

شاید ما هم شدیم محفلی از محافل اهل زمین که در آن ذکری‌‌ست که در رحمت را به رویمان بگشاید. 

۹۲/۰۱/۲۴

نظرات  (۸)

بانو جان.. نفس کشیدن در هوای نبودنتان درد دارد
قبول بشد
سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک‌زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک‌زن
http://linkzan.com/archives/10155
ای جانم عزیز دلم!
راستی لینکتون کردم
با اجازه
سلام
اولین باره اینجا اومدم
شما دورید اما من اینجا حستون کردم با همین چند پست اخر.
امروز دوبار حدیث کسا رو خوندم بعد هی میگفتم یعنی فرشته ها اینجانو دارن استغفار میکنند برای ما؟
بعد الان فهمیدم فرشته ها حتما برای خیلی ها دعا میکنند .
قبول باشد
شاید نه.حتما از همون محافلین...
برای ما روضه خواندی با این متن، بانو!
ما رو هم گوشه‏ای از دعاتون جا دهید.
قبول باشه و التماسِ دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">