مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

باید برون کشید از این ورطه رخت خویش؟

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۳ ق.ظ
نوبت ماست این‌بار. داریم از این شهر می‌رویم. این‌ شهر و همه‌ی روزهایی که درش سپری کردیم دارد می‌شود خاطره‌ی دور. باز باید دل بکنیم از دوست و آشنا، از در و دیوار این خانه که روزهای غم و شادی زیادی به خودش دیده. از روزهای هیئت محرم‌هایمان.

یاد این چیزها و دوری از دوستانم که می‌افتم دلم فرو می‌ریزد. ولی واقعش این است که انگار با آمدن دختر در رحمت خدا و برکت بر خانه‌ی ما باز شده. سال‌هاست که قرار بود از این‌جا برویم و نمی‌شد.

۹۱/۰۹/۲۳

نظرات  (۷)

سفر به سلامت. وقتی شنیدم دارد می روید، دلم گرفت برای هیئتتون... ولی آن زمین هیچ وقت خالی از یاد او نمی ما ند انشا....




مجلس امام حسین که زمین نمی‌مونه ایشالا. ممنون
سلام من از خواننده های نسبتا قدیمی وبلاگتونم
پسر منم 17 آبان بدنیا اومد
بچه داری خسته تون نکرده؟
من و شوهرم که داریم دیوانه میشیم




ای بابا. چرا مریم جان؟
۲۶ آذر ۹۱ ، ۱۸:۰۲ امیرحسین پارسا
او که مثل من هزاران دربه در دارد، رفیق!

این محال است از یکی مان چشم بر دارد،رفیق!

آن زمانی که درون روضه می آئیم ما

شخص او بر تک تک ماها نظر دارد رفیق...
آهان. فهمیدم کجایید الان.
ایشاللا خیر باشه.
در پناه خدا
سلام
ای بابا...
ما گفتیم میاییم اتاوا پیداتون می کنیم. بیشتر آشنا شیم....
تقریباً اطمینان داشتم دوست مشترک هم داریم
حالا میشه بگید کجا به سلامتی؟
هر جا هستید دست خدا به همراهتون




اتاوا نبودیم که. تازه داریم می‌ریم اتاوا.
من به قربان این برکت خانه ی شما:)
ایشالا که خیر باشه خواهر.
إن‌شاءالله از اون ورطه‌ی بعدی هم زودتر بیرون بکشید چمدان‌های خویش و برگردید ایرانِ خویش. البته حسابی در این ورطه‌ی جدید کار کنید و دلار بپسندازید که هم‌آنا اوضاعِ بدی‌ست این‌جا.




=)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">