مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

روزمره

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۲۲ ب.ظ
این روزها دو تا موضوع دارد من را می‌کُشد. یکی حسرت حج تمتع امسال که هی تلویزیون سلام تبلیغ کاروان‌ها را کرد و من زل زدم بهش و حالا دیگر تمام شده؛ یعنی ویزاهای مسافرها همین روزها صادر می‌شود و کم‌کم راهی‌اند. یک‌سری برنامه‌ی یک‌ساله ریخته بودم که باز خودمان را بند کنیم به دم هواپیما و برویم حج امسال هم. 

یکی هم این خودسانسوری عظیمی که دارم این‌جا می‌کنم و تا حالا سابقه نداشته در زندگیم. چرا؟ چون دست و دلم نرفته به نوشتنش؛ شاید از خوشی زیاد، شاید از خودخواهی زیاد. ولی عذاب‌وجدان ثبت نکردنش خیلی زیاد است.  

پ.ن. هوای این‌جا خیلی پاییز است؛ آسمان پر ابر و باران و برگ‌هایی که به سرعت زرد و سرخ می‌شوند انگار کسی دنبالشان کرده که مبادا یک نقطه‌ی سبز روی این تکه‌ی کره‌ی خاکی باقی بماند. پاییز خوب است، قشنگ است ولی دنباله‌اش سرماست و من هیچ‌جوره کنار نمی‌آیم با زمستان. هرسال از همین روزها به بعد دلم می‌گیرد و روضه‌خوانی «هی‌وای سرما»م شروع می‌شود. کاش یک گزینه‌ی خواب زمستانی هم داشتیم ما. 

۹۱/۰۶/۲۷

نظرات  (۴)

همان روز که اینجا را خواندم شصتم خبردار شد که خود سانسوریتان باید از بابت مادر شدنتان باشد. تکانهایش را ثبت نکردید. دلتان آمد؟ گفته بودم که هل هل نوشته اید مطلب را :)
همیشه وقتی مهمون قراره بیاد خونه رو مرتب میکنه. قدمش روی چشم.
با این که مطلب بیات شده اما هنوز هم دوست داریم نظرتان را درباره قضیه سفارت بدانیم




مگه من باید راجع به هر چیزی نظر بدم؟
هل هل نوشته اید این مطلب را. در گلویتان جنگ بوده که حرف بپرد بالا یا نه.




:) تقریبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">