مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

هرچند نبودی که بخوانی غزلت را

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۲۳ ق.ظ

بعضی شعرها، حرف‌ها چسب‌ناکند؛ می‌چسبند به دل آدم، به حلق آدم و ول نمی‌کنند بروند پی کارشان. 

۹۱/۰۶/۱۷

نظرات  (۵)

البته آن روز "یوم تبلی السرائر" برای آنهایی که از پیش توبه کرده بدان مفهوم که تحولی در نفس و عملکرد خود به وجود آوردند نمی شود. پس خیالت راحت باشد که اسرار نزد صاحب سر محفوظ است حتی اگر جنس سر نفسانی باشد.




پیش‌فرض مگه این نیست؟
سلام میگم چقدر قشنگه ستارالعیوب بودن! یعنی ممکنه خداهم یه روز کاسه صبرش لبریز بشه و بزنه همه چیو نشون بده؟ خدایا تنم به لرزه در میاد از تصورش




کاسه‌ی صبرش که لب‌ریز نمی‌شه ولی خودش گفته یک‌روزی هست که همه‌چیز آشکار می‌شه «یَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ»
سلام من وبلاگ ندارم شما رو هم از طریق وبلاگتون میشناسم چون خیلی وقته می خونمتون واسمتون رو هم از کامنتهای دوستانتون فهمیدم دقیقا می فهمم چرا کامنتمو نشون ندادین ممنون دقیقا این کارتون حس منو نسبت به شما تقویت کرد اگه جواب بدین که واقعا ممنون میشم




از حسن ظنت ممنونم ولی من جواب سوال‌هات رو بلد نیستم واقعا. یک‌چیزهایی در طول زمان یاد گرفته‌ام به لطف خدا که می‌تونم تو 4 خط برات بنویسم. ایمیل این‌جا هست makshuf@gmail.com یه ایمیل بزن که من اون‌جا بنویسم
یک نشان و ردی از خودت می‌گذاشتی خب :)
سلام مدتهاست که به طور خاموش میخونمتون خوش به حالتون به خاطر همه کمالاتی که دارین به خاطر عجین بودنتون با قرآن به خاطر فعال و مفید بودنتون بهتون غبطه میخورم وبراتون آرزوی سعادت دارم این کامنتو وقتی براتون گذاشتم که داشتم وسوسه می شدم مرتکب گناهی بشم .نرگس خانوم در مقابل گناه خیلی ضعیفم خیلی زود تسلیمش میشم خیلی زود تو بمو میشکنم خیلی خوشحال میشم راهنماییم کنی حالم خیلی بده دلم بد جور گرفته مطمئن باشین گوش شنوای مطمئنی نداشتم ومجبور شدم مزاحم وقت شمابشم هر چند برام افتخاریه که شما خواهر خوبم راهنماییم کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">