مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

I feel disconnected

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ
این اصطلاحی‌ست که این‌وری‌ها به‌کار می‌برند وقتی نسبت به محیط اطراف یا آدمی (آدم‌هایی) - واقعیت بیرونی - احساس قطع شدگی و ابهام می‌کنند. انگار درک نمی‌کنند که دور و برشان دارد چه می‌گذرد. شاید توی حال خودشانند یا شاید هم ذهنشان بیش‌ از حد روی چیز دیگری متمرکز است. 

به هر حال I feel disconnected these days. تقویم را که نگاه می‌کنم ماه مبارک رسیده به وسطش و من هیچ نفهمیده‌ام ازش. نسبت به محیط پیرامونم خیلی کم عکس‌العمل نشان می‌دهم. نسبت به اتفاقات هم. حتی نسبت به نزدیک‌ترین آدم‌هایم هم. انگار یک پیله تنیده‌ام دور خودم و همین‌طور تویش نشسته‌ام و خیره شده‌ام به تارهای شیری‌رنگ دور و بر. 

البته منتظر یک اتفاق بودن خودش به خودی خود زیاد ذهن آدم را مشغول می‌کند و این‌که مدام داری فکر می‌کنی بعدش چه می‌شود یعنی؛ ولی دلیل نمی‌شود که کلا دنیا و مافیها را پاک کنی از روزمره‌ات و مدام غرق فکر‌های خودت باشی. 

شاید باید بیش‌تر بنویسم. 

۹۱/۰۵/۱۰

نظرات  (۳)

من با که بگویم غم دل را که در این دور جز جام نشاید که بود محرم رازم..
سلام
مدت زیادیه که وبلاگ شما رو میخونم. دقیقا یادم نیست. شاید از طریق وبلاگ خانم مرشدزاده قبلترها. خیلی هم دوست داشتم نظر بگذارم و بگم که اینجا چه خوبه و مخصوصا وقتی از ارتباطتون با مادرتون مینویسید و اینکه ایران نیستید و موفق هستید برام لذت بخشه. ولی خب ننوشتم لابد از تنبلی. امیدوارم همیشه موفق باشید.




لطفت مستدام
چه اصطلاحِ خوبی دارند؛ خیلی وصف‌الحاله. یعنی دقیقاً انگار اون حال رو می‌رسونه. شاید توی فارسیِ متعارف نداشته باشیم هم‌چه اصطلاحِ ملموسی. امّا در موردِ قطع‌شده‌گیِ خودتون و پیله و تار و اینا چیزی که می‌تونم و باید بگم اینه که سعی کنید زودتر ریکاوری کنید. زودتر ری‌دایل رو فشار بدید و برگردید به جریانِ متصلِ حتا روزمرّه‌ی دور و برتون. این حالت نباید طولانی بشه. صحیفه رو دارم این‌روزها مزمزه‌ می‌کنم، برای هم‌این مثلِ ندیدبدیدها پیش‌نهاد می‌دم. خیلی هم التماسِ دعا. یه‌کم در موردِ روزه‌های اون‌جا و سحر و افطارهاتون و حال و هواش بنویسید. برام جالبه.




دیده‌م می‌نویسید از صحیفه و خیلی هم خوبه.
یک‌سری نوشته پارسال و سال قبلش نوشته‌ام از افطار و سحر‌های این‌جا. امسال حال من متفاوت‌ه. شاید حالا نمی‌دونم خوب‌تره از قبل یا نه. شاید هم نوشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">