مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

از روزهای اردیبهشتی

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۱۷ ق.ظ
اگر یک وقتی تصمیم گرفتید که به زندگی‌تان پایان دهید، دنبال راه‌های سخت و پیچیده نباشید. من فهمیده‌ام که راه‌‌حل‌های خیلی راحتی برای عملی کردن این تصمیم وجود دارد. یکی این‌که در یک شب اردیبهشتی بنشینید before sunrise ببینید. در این صورت می‌تواند مطمئن باشید در 105 دقیقه - تضمینی - به تدریج تمام خواهید شد. بعضی از آدم‌ها چطور توانایی به کلمه درآوردن و به تصویر کشیدن حرف‌های قطور نامرئی را دارند؟


پ.ن. بی‌ربط به متن:‌  مثل این است که من با نازنین جم، هم‌سر وزیر دفاع کانادا - که اتفاقا دختر خاله‌ی هم‌سرم هم هست (مثلا) - یک مقاله بنویسیم راجع به روز بودن شب در کانادا و تاثیر آن بر صلح‌جویی ارتش کانادا و عدم شرکتشان در جنگ افغانستان با استفاده از نظریه "democratic peace"

۹۱/۰۲/۰۳

نظرات  (۴)

من هم هم این امروز گرفتمش که بببنم!
یاد شب های روشن می انداخت منو .
۰۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۲۲:۴۶ همون ناشناسه...
بهههه. شما تازه این فیلمو دیدید...!
خوب طبیعتاً باید بعدش before sunset رو هم ببینید.




الان چون دیر دیدم جزو خسران‌کنندگانم؟ :)
پ.ن. رو اصلا نفهمیدم :) یعنی فیلم این قدر نامربوط بود؟!




پانوشت بی‌ربط به متن و فیلم است. (در واقع کامنتی‌ست بر پستی در این وبلاگستان)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">