مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

تصویر ۲۵

سه شنبه, ۶ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۴۱ ب.ظ
زیر چادرهای عرفات

به این راحتی‌ها که نیست! باید روزیت باشد روضه‌ی حضرت ماه. 


پ.ن. مگر کم شنیده‌ بودیم که روز عرفه در آن چادری که ذکر عمویش است حاضر می‌شود؟ چقدر پیش آمده که فکر کنید کاری ندارد که اگر قسمت شود برویم عرفات، روضه‌ی حضرت سقا به پا می‌کنیم و آنقدر نوحه می‌خوانیم تا وجودش را حس کنیم. سخت است؟ از من می‌شنوید سخت است. 

پ.ن 2. حالا تو بگو «خودت را برسان به شب‌های روضه‌» ... روضه‌ی نرسیدن مدام در دل ما جاری‌ست.

۹۰/۱۰/۰۶

نظرات  (۱۳)

خب دلتنگیم...!!

راستی من دو هفته دیگه کنکور دارم، میشه دعایم کنید که خیر پیش بیاد
سلام...
مشتاقم نظر شما رو راجع به ویدیوی جدید گلشیفته فراهانی بدونم.




من راستش مشتاقم که راجع به موضوعی که بهمون ربطی نداره تفحص نکنیم.
مکشوف رو به‌روز نمی‌کنید «دیگه»؟




دارم فک می‌کنم دربارش
احتمالا دفاعتون نزدیکه وقت ندارید آپ کنید. ان شاالله به زودی ادامه میدید دیگه آره؟




مثلا!
سلام همراه چرا دیگه نمینویسی؟




:)
سلام.شب که اینقدر نباید به درازا بکشد.چی شد پس ؟از 7 دی تا حالا ننوشتید؟ به مناسبت اخر صفر لااقل یه مطلبی یه نگاهی !




می‌نویسم انشا‌ءالله. این روزها اگر بگذرد.
سلام
دو سه ماهی بود وبلاگتون رو نخونده بودم. اول دشتی ،دمدمای اربعین ، بعد از خوندن این متن ته گلوم یه چیزی سنگین شد.حس خوبی بود .ممنونم.

سفرنامه حج تون خیلی خوندنی بود.برای ماها که تمتع محال شد و عمره آرزو.(البته با سیاست های جدید سازمان حج .و الا قسمت و تقدیر رو سخت معتقدم)

موید باشید




ممنون از لطفتون. رزق دست خداست؛ مادی و معنوی. رحمت خدا هم بند سیاست و صف و نوبت نیست. قسمتتون می شه انشاءالله.
مثل این که سیم کارت ایرانیت آنتن نداره فعلا!پریروز اس ام اس دادم که کیه تاریخ این دفاع طلسم شده ت!امروز دیدم فیل شده.حالا کیه؟




ای خواهر! درست می‌شه ایشالا. شما دعا کن
بی نهایت ممنون
به جناب «سلام» درباره‌ی غلو:

اصلا گمانم نمی‌کنم که صلاح باشد این‌جا این بحث را باز کنیم. ولی تمسک این‌گونه به ائمه را ما از متون معتبری مثل «زیارت جامعه‌ی کبیره» گرفته‌ایم. مگر این‌که جزو آن دسته باشید که به سند و محتوای آن زیارت هم مشکوک‌اند که در این صورت من شما را به علمای شیعه مراجعه می‌دهم.
نمیدونم
بنظرم یه چندتایی مونده باشن
لاکن تا آقای ... نفس می کشه یحتمل اوناهم تموم شن...

یا نافذالبصیره...ادرکنا...
خیلی خیلی عذر میخام
قصدم جسارت نیست
ولی متاسفانه حضرت ماه تو ایران(ایران نیستید گویا...آره؟)به آیت الله ... گفته میشه
گفتم اگه یه وخت متنتون توسط ارزشیها شیر شد بدونین منظروشون چیه:))
به امید ایرانی سبز:)




این طایفه کدوم لفظ و اصطلاح رو مصادره به مطلوب خودشون نکرده‌اند؟
فرموده باشد هر جا و نه فقط در آن صحرا...پس قبول باشد زیارت مولانا الصاحب که بی شک قسمت شما شده. حتی اگر متوجه نشده باشید. چون خیلی مختص است وبلاگتان و این پست محترمتان، این هم یک کامنت مختص شما:


ابـاالفـضـل یـا مـن اسـس الفضل والابا
ابا الفضل الا ان تکون له اءبا
تـطـلبـت اسـبـاب العـلى فـبـلغـتـهـا
وماکل ساع بالغ ماتطلبا
ودون احتمال الضیم عزا ومنعة
تخیرت اطراف الاسنة مرکبا

یعنی یک مدت باید بزنیم برویم در شعر عرب ...



احق الناس ان یبکى علیه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">