مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

ماه من

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۵۴ ب.ظ

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید            گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز                گفتا ز خوب‌رویان این کار کم‌تر آید

گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم                 گفتا که شب‌رو است او از راه دیگر آید

گفتم که بوی زلفت گم‌راه عالمم کرد           گفتا اگر بدانی هم اوت ره‌بر آید

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد           گفتا خنک نسیمی کز کوی دل‌بر آید

گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت        گفتا تو بندگی کن کو بنده‌پرور آید

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد؟          گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد؟   گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید


پ.ن. این‌طوری حافظ نخونید اول صبحی! آشوب می‌شوید!

پ.ن2. سر چارراه‌ها نرگس می‌فروشند؟ عطرش می‌پیچه تا صد فرسخ؟ باوشه! خدای ما هم بزرگ‌ه!


۹۰/۱۰/۰۱

نظرات  (۳)

به زبانِ ایما و رمز و اشاره پی‌نوشت می‌نویسید؟ باوشه خدای مخاطب هم بزرگه!




پی‌نوشتش که عیان است :)
چرا الاف یا حتی علاف می کنید جوونای مردم رو؟
پنداشتم اون قسمتای پررنگش پشت سرهم یه چیز جالب میشن:(




شما ذهنت پیچیده‌است؛ ما ساده فکر می‌کنیم :)
hamin ja invare 2nya ke sare 4rah hayash narges miforooshand va atrash ta sad farsakh mipichad neshaste am va safhe at ra baz mikonam va shoghe khandane aan che neveshte ee be andazeye haman ghaddi ke khandansh tool mikeshad hameye deltangi ha va negarani hara az delam mibarad




مهرت مستدام. لطف می‌کنی اگر فارسی بنویسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">