مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

دل‌آویز!

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۴۰ ق.ظ
اگر توی این سی سال از زندگی هیچ چیز یاد نگرفته باشم، «دل کندن» را خوب یاد گرفته‌ام. اغلبش هم دست خودم نبوده. روزگار آدم‌هایم را می‌آورد و بعد از مدتی می‌برد به جاهای دور. این قصه‌ پیش از مهاجرت شروع شد و بعدش مدام شد. البته آن روز که نفیسه و مهرناز (و آدم‌های خاص دیگر) را گذاشتم توی مهرآباد و آمدم این سر دنیا اصلا به فکرم نمی‌رسید این دل‌ کندن دارد می‌شود «مدل» زندگی‌ام. پارسال وحیده برگشت ایران، چند ماه پیش مهدیه رفت شهر دیگر،‌ حالا زهرا دارد می‌رود ایران. با این‌که تاریخ پروازش را می‌دانستم ولی الان که داشتیم تلفنی حرف می‌زدیم گفت «هفته‌ی بعد که ما می‌رویم ...» من بقیه‌ی جمله‌اش را نشنیدم. مثل سنگ‌قلاب بچه‌ای که حواسش نبوده و سر من را نشانه گرفته، بی‌هوا چیزی خورد توی شقیقه‌ام. زهرا و امیر و دوتا بچه‌ی فنچشان هفته‌ی بعد می‌روند... عادت می‌کنم به رفتن آدم‌ها؟ لابد می‌کنم دیگر که حالا این‌ها را می‌نویسم این‌جا.  

به قول مهرناز، دل ما آویزان است همین‌طور. قبلا هم نوشته‌ بودم. 

۹۰/۱۰/۰۱

نظرات  (۳)

عادت نمی‌کنید و برمی‌گردید إن‌شاءالله.
سلام
خیلی با این پستت حال کردم! خیلی قبول دارم! من که همینجا تو ایران کلی دل کندن های وحشتناک داشتم!! اینقدر که گاهی فکر میکنم اگر ازدواج هم کنم پس از مدت کوتاهی باید از آن طرف هم دل بکنم!! شاید یکی از ترسهایم از ازدواج همینه...
بگذریم..
عادت دقیقا اتفاقیه که میفته !! فراموش نه! عادت!!
چند روز پیش، دلتنگ از رفتن زهرا اینها شده بودم و یاد تو افتادم و اینکه یکهو چقدر تنها می شی. دلم بیشتر گرفت! بعد یادم افتاد که هنوز چند نفری در آن شهر هستند که خیلی از تنهایی سر به بیابون نگذاری. اگرم خواستی بگذاری، یک ۷-۸ ساعت رانندگی به سمت جنوب غربی را پیشنهاد می کنم ؛) شما هم که مشکل ویزا و این لوس بازیها را ندارید.




می‌آیم ایشالا. آماده باش برای چتربازی ما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">