مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

فاش می‌گوید و از گفته‌ی خود دل‌شاد است

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۰۱:۳۲ ب.ظ


گفتم گره نگشوده‌ام زان طره تا من بوده‌ام | گفتا منش فرموده‌ام تا با تو طراری کند




چند چندیم جناب حافظ؟

۹۰/۰۹/۲۹

نظرات  (۲)

چه‌قدر جواب دادید بهشون!




حالا می‌گم.
یا هندونه‌تون نارنجیه یا خرمالو واگر اشتباه نکنم شمع‌هاتون قرمزند! (راستی اگه شمعه چه‌را تو کاسه‌ست؟). بعد اون هندونه‌کوچیکه چیه کنارِ انار و خرمالوها؟ :) بعد اونا چیه؟ زغال‌اخته یا چی؟ توی آب‌نمک‌ن؟ شیرینی‌های ام‌سال‌تونو دوست دارم. البته با دانمارکی موافق‌ترم کُلا. البته حالا که به اون شمع‌های خاموش نگاه می‌کنه یه قهوه‌ای‌رنگ‌طوری سراشون می‌بینم. مافینِ هویج نباشه؟ (به یادِ اون پسره مؤدبه‌ی کافه)




چقدر سوال پیش اومد براتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">