مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

تصویر ۴

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ
من تمام الحج لقاء الامام*

آدم باید آنقدر حج برود تا یک‌بار حجش تمام شود؛ این را غروب عرفه فهمیدم. 


پ.ن. روزی که بر می‌گشتیم، در فرودگاه بین راهمان (استانبول)، عده‌ی زیادی مثل ما عازم این‌طرف دنیا بودند. عده‌ای هم از همان‌جا رفتند مشهد و ما به حالشان غبطه خوردیم. ولی بغض آن‌جایی بیخ گلویمان را گرفت که دیدیم چند نفر از همان‌جا پرواز مستقیم به نجف و کربلا دارند... 

* وسائل الشیعه. جلد 10. ص 254. 

۹۰/۰۸/۲۷

نظرات  (۲)

سلام
حجکم مقبول و سعیکم مشکور.دیر رسیدم.پستهای قبلی رو همین الان خوندم .با این حال این آخری خیلی چسبید.چشام یه جوری شدن.خوش به سعادت تون.

راستی مارو هم دعا کردید؟




ممنون از لطفتون.
شما اگر از خیل خواننده‌های این نوشته‌ها بوده باشین، جاهای خوبی دعاگو بودم.
من میگم آدم باید اونقدر درست و خوب زندگی کنه تا اگر یکبار یا شایدهم چندبار حج رفت بالاخره حجش تمام شود. و این که بدونی باید خوب زندگی کنی آسونه اما اینکه بتونی خوب زندگی کنی ....
ببخشید افاضات کردم. خیلی زیبا نوشتید. ممنونم که ما رو شریک لحظه های ناب با خدا بودنتون کردید.




می‌گن حرف حق جواب نداره. راست می‌گن دیگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">