مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

تصویر ۲

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ
مطاف بی چرخش

روز ۱۴ ذی‌حجه بعد از نماز صبح راه افتادیم سمت حرم. راه ده دقیقه‌ای را دو ساعته رفتیم در ترافیک سنگین و پر سر و صدا. طواف واجب آخرمان مانده بود هنوز. گمان کرده بودیم لابد این ساعت کمی از ازدحام جمعیت کم شده و می‌توانیم در آخرین حلقه‌ی مطاف بچرخیم. به صحن اول که رسیدیم از تعجب چشم‌هامان خیره شد. طوافی در کار نبود. همه ایستاده بودند. تصویر غریبی بود. کل صحن پر بود و همه ایستاده بودند. جایی نبود که کسی قدم از قدم بردارد. تا چندین ساعت بعد هم طواف چیز بسیار دور از ذهنی به نظر می‌رسید.  

مدام یاد عمره‌هایی می‌افتادم که در خلوتی گرمای تابستان رفته بودم و سر ظهر آدم‌های طواف کننده را می‌توانستی بشمری از بس کم بودند و می‌توانستی از در وارد شوی و مستقیم بروی پرده‌ی خانه‌اش را بگیری و نفس بکشی. چرا اینقدر کم طواف کرده بودم آن روزها؟

پ.ن. مطمئن نیستم که باید این‌جا بنویسم درباره‌ی سفرم یا نه. با دلم نمی‌توانم کنار بیایم هنوز. این چند روز به قدر یک ماه پست منتشر نشده نوشته‌ام ... 

۹۰/۰۸/۲۵

نظرات  (۳)

از دل ما اگر می پرسی، بنویس. مکشوف هم بنویس....




برای تو که یک‌ساعت و نیم پای تلفن روضه خوندم :)
بنویسید ............
به خاطر دل خواننده هاتون بنویسید
از عرفات
از منی
از مدینه
بنویسید....
خوش به سعادتتون
برای ما هم دعا کنید که خدا روزیمون کنه
هر چند بی لیاقتیم
راستی زیارت قبول




صد در بسته به مفتاح دعا بگشایند. دعا کن روزیت شود. من هم دعا می‌کنم.
۲۵ آبان ۹۰ ، ۱۵:۵۲ برای هر باران دستهایت را به جای من خیس ک
زیارت قبول دوست




قبول صاحب‌ بیت ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">