مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

تصویر ۱

دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۵۶ ق.ظ
شدن

همان‌جا که از گرمای آفتاب و کم‌آبی بی‌‌تاب شده‌ای و فشار جمعیت کلافه‌ات کرده، همان‌ ظهری که از رمی سوم برگشته‌ای و در سر حد منیٰ ایستاده‌ای که بعد از چهار روز اذن ورود دوباره به حرم پیدا کنی، همان لحظه که اذان ظهر را می‌گویند و از منیٰ خارج می‌شوی ... دقیقا همان لحظه، تو آدم دیگری هستی. چه بخواهی و چه نخواهی. چه بدانی و چه ندانی. قدم‌هایی که چهار روز پیش برای رفتن به عرفات برداشتی با قدم‌های دقایق آخر منیٰ هزار سال فرق دارد.  

۹۰/۰۸/۲۳

نظرات  (۶)

ویرگول می‌شه! (حسبِ تجربه از ساکن که در کی‌بوردِ من آلت+0250ست، گمان می‌کنم این هم یک‌طورهایی از هم‌این سنخ کلیدترکیب‌ها باشد)




نمی‌دونم :) ولی با این برنامه‌ی نیم‌فاصله‌ای که که نصب کردم ویرگول با Shift+U است و این هم این‌طوری.
این آی کوچیکِ بالای یه رو چه‌طوری نوشتید؟




Shift+T
حجتان مقبول است حتما.
ای کاش برای ما هم دعا کرده باشید.




خواننده‌های این وبلاگ را کجاها که یاد نکردم
شدن .. خیلی پر معناست.
قبول باشه.




سلامت باشی
سلام
حجتون قبول
در تمام این روزا هروقت از تلویزیون کعبه رو دیدم هر وقت به یاد اونجا افتادم، به یاد شما هم افتادم و غبطه خوردم...
تشنه روایت تون بودم از آنجا
و تشنه تر برای دیدنش




لطفت مستدام. به همین زودی نصیبت بشه به امید خدا
سلام. حج مقبول، سعی مشکور و ذنب مغفور. عیدتان هم مبارک.




عید شما هم مبارک . ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">