مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

۱۲

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

بگذریم

...

۹۰/۰۷/۱۹

نظرات  (۵)

ان شالله دست پر برگردید دعا کنید ما هم در جوانی قسمتمان شود.
خانوم جان مگه قرار نبود این اعداد به انتها برسن بعد شما مشرف شین؟نگرانتان شدیم.انشاالله مشغول هر کاری هستین سلامت باشین.
یعنی الآن دیگه رفتی نرگس؟
اگر بگذریم به این راحتی, میرویم سراغ 13 و 14و 15...
لذت بردم از درختچه ای که آدم رویش نمی شود سلام ندهد و رد شود...
فهمیدم من هم از همین ها هستم...
اسمش چیست گفتی؟؟
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۸:۳۶ محسن پریژه
هوالحق
سلام
پس سخن دوست کجاست؟!
یاحق




فرمود:‌ اذ أردت الحج فجرد قلبک للَّه عزوجل من قبل عزمک من کلّ شاغل و حجب کل حاجب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">