مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

۲۲

جمعه, ۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۲:۱۸ ب.ظ
یک روز هم جامعه‌شناسی و علوم وابسته‌ی دیگر را از سر باز می‌کنم می‌اندازم قاطی رخت چرک‌ها تا نوبت شست شو‌یشان برسد. خودم هم می‌روم یک نان‌وایی باز می‌کنم با 10 مدل نان ثابت و 10 مدل نان غیرثابت برای روزهای خاص. روزهای تعطیل هم پای و پیراشکی درست می‌کنم. توی ایوان هم یک سری کم میز صندلی می‌چینم. بساط چای و قهوه هم آن‌گوشه به راه است. یک سبد مجله و یک نیم‌کتاب‌خانه‌ هم آن‌یکی گوشه هست؛ کتابت را جا بگذارطور

شاید چون سر صبحی چشم‌هام باز نشده رفته‌ام برای شب کیک گلابی درست کرده‌ام و چیز هیجان‌انگیزی از آب در آمده این تصورات را بافته‌ام (با دوربینم قهر کرده‌ام وگرنه عکس هم می‌گذاشتم لابد). شاید هم پس‌لرزه‌های ای‌میل استاده است. 

پ.ن. از دل‌شوره‌ی کارهای مانده و حالم، بی‌خواب شده‌ام باز. به دفاع نمی‌رسم پیش از رفتن. حالا پایان‌نامه‌ام حکم غذای از دهن افتاده‌ای را دارد که انگیزه‌ی باز گرم کردنش را ندارم. غصه‌ی بزرگی است روی دلم.  

۹۰/۰۷/۰۸

نظرات  (۴)

عجب نان‌واییِ باصفایی. آدم برود گم شود دیگر برنگردد!




پس شما هم حمایت می‌کنید. دارم جدی می‌روم تو فکرش!
۱۰ مهر ۹۰ ، ۰۲:۵۴ پوره سیب زمینی‌
به جییز جیگر اعتقاد داره ؟



اگه تو اعتقاد داری بگو بزنه/بگیره. هه‌هه
۰۹ مهر ۹۰ ، ۱۳:۱۶ پوره سیب زمینی‌
چی‌ گفت دوباره مردک؟




هی می‌گم پاشو بیا نمی‌آی دیگه همین می‌شه هر کی از راه می‌رسه یک لغزی بار دوستت می‌کنه. والا
lotfan hatman in karo bokonid:) ma ghol midim moshtari bashim har hafte




مثل این‌که مشتری زیاده. رفتم که جدی باشم در موردش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">