مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

۳۰

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۴۲ ب.ظ
- چند روز بود جی‌میل مدام پیغام می‌داد بیا یک سر و سامانی به این ای‌میل‌هات بده. 97 درصد ظرفیتت پره. من آدم ای‌میل پاک کردن نیستم اصلا. یعنی یک دنیا اطلاعات مهم هست توی ایمیل‌هام که نمی‌توانم پاک کنم بیش‌ترشان را. مشکل اصلی ای‌میل‌های بود که این چند سال مامان و بابا فرستاده بودند و عکس ضمیمه داشت. من هم یادم نمی‌آید که کدام‌ها را ذخیره کرده‌ام کدام‌ها را ندارم. وقت هم ندارم بشینم دانه دانه چک کنم. یک راهی پیدا کردم که طی یک پروسه‌ی سه روزه همه‌ی ای‌میل‌ها را ریختم روی آن‌یکی اکانت جی‌میلم که خالی بود. حالا همه‌ی ایمیل‌های ضمیمه‌دار را پاک کرده‌ام یک فضای 50 درصدی برایم مانده. یک طوری احساس سبکی می‌کنم.

- دارم بدو از در می‌روم بیرون. می‌رویم کمپینگ و رفتینگ دو نفره به مناسبت هفت ساله شدن هم‌راهی‌مان. بعد از دو سال پیدا کردن چادر و کیسه خواب‌ها و چراغ قوه و خنرزپنزرهای دیگر سخت بود. این دو سال فرصتش پیش نیامده بود برویم کمپینگ؛ وسایلمان را دوستان گرفته بودند و وقتی پس داده بودند هر کدام را جایی گذاشته بودیم. توی این هزار در، هزار پستوی خانه‌ی ما هم آسان نیست پیدا کردن اقلام گم شده. خلاصه به سختی جمع و جور کرده‌ام. هوا هم به شدت ابر و باران است قرار است فردا آفتابی باشد امیدوارم باز پیش‌بینی‌شان سر کاری نبوده باشد. 

- این‌ها را نوشتم ولی هم‌چنان سی‌پاره به کف ... مجنون شده‌ام!

۹۰/۰۶/۳۱

نظرات  (۱)

فکر می‌کردم فقط خودم اهلِ پاک کردنِ ای‌میل نیستم و جی‌میل بهم آفرِ خریدِ گیگ داده و... (می‌شه راه‌تون رو به من هم یاد بدید؟)




از این راه
http://www.gtricks.com/gmail-tricks/gmail-transfer-email-accounts/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">