مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

ای پرنده! پر بگیر

دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

بعد امروز هی یک مصرع بین بچه‌های فیس‌بوک و گودر من چرخیده و لایک خورده: «کسی که دستاش قفس نیست» و من هر بار که خواندمش دلم هری ریخت پایین. زندگی مشترک ما کم‌کم دارد هفت ساله می‌شود؛ هم‌سفر من «دستاش قفس نیست». دلم براش می‌لرزد. خیلی بیش از گذشته. 

نمایش زندگی ماست این عکس. بیش از یک‌سال است او پارو می‌زند، من حباب فوت می‌کنم.

۹۰/۰۵/۱۷

نظرات  (۴)

خدا براتون حفظ‌شون کنه؛ این «رضایت»ی که از ایشون لابه‌لای به‌تقریب سطورِ همه‌ی پست‌هاتون موج می‌زنه چیزِ کمی نیست. الحمدلله...




الحمدلله
امید که با هم‌سفر دوست‌داشتنی‌تان، همواره خنکای سایه‌ی "سلام" حضرت حق بر زندگی‌تان جاری و ساری باشد، به حقّ ِ سلام؛ قولا من رب الرحیم.




چه دعای دل‌نشینی.
در ضمن از کامنت قبلی‌تون هم ممنون. من اگر حال پیدا کنم یکی از این کتاب‌هایی که شما می‌خوانید را بخوانم که اصلا مراد گرفته‌ام؛ مشکل فعلا همین حس و حال‌ه
همسفر خیلی خوبی داری. واقعاً انتخابت تبریک داره. انشاالله همیشه همسفران خوبی برای هم باشید:)




:) ممنون. شما هم همینطور
ان شاءالله همیشه با دل خوش زندگی کنید...شاد و شیرین وشکلاتی باشید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">