مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

چشم به راه ماه نو (۱)

يكشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۰، ۰۳:۰۲ ب.ظ

اِلَهِی!

جُودُکَ

بَسَطَ أَمَلِی

این‌همه آرزوی رنگارنگ و دور از دست‌رس را می‌دانی از کجا آورده‌ام؟


پ.ن. نمی‌دانم از کدام خط مناجات شعبانیه باید جمله‌ای جدا کنم برای این‌جا که کفایتم کند. این «چشم به راه ماه نو» ها قرار است گاه‌شمار آمدن ماه مبارک باشند؛ بس‌که من تمام سال را صبر کرده‌ام که باز به این ماه برسم. مناجات شعبانیه خوب حسن مطلعی است برای ضیافت در راه.

۹۰/۰۴/۱۹

نظرات  (۲)

وَه؛ این فراز و فرازِ بعدی‌ش را خیلی دوست دارم و برا نوستالژی دارد از روزهایی که با رفقا می‌نشستیم ازش کلیپ درمی‌آوردیم که مثلا عوض و بدلِ بلوتوث‌هایی باشد که دست‌به‌دست می‌شوند و بگیر شده‌اند و محتواء درخوری ندارند...




چه کارهای خوبی می‌کردید :)
خوشحالم که این ها رو میخونم
اینجا.. اولین ماه رمضون اینجا.. که از اومدنش خوشحال نبودم اصلا و فکر میکردم روزگاری که ماه رمضون بوی "ماه رمضون" میداد تموم شده. چند ساله که اون بو رو نفهمیدم
یعنی تموم شده؟
در هر حال
ممنون که اینا رو اینجا مینویسی




ماه رمضان که مقید به خط و خطوط دست‌ساز و قلابی جغرافیایی آدم‌ها نیست. رحمت خدا جاری است هرجا که باشی. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">