مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

"Frankly my dear, I don't give a damn"

شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۴۱ ب.ظ
حال این روزهام مثل حال اسکارلت اوهارا است در صحنه‌ی آخر فیلم بربادرفته. اصلا جزئیات فیلم را یادم نیست چون خیلی بچه‌‌سال بودم که دیدمش. ولی صحنه‌ی آخرش از همان موقع در ذهنم مانده. رت باتلر تصمیم گرفته اسکارلت را ترک کند و در این صحنه برای همیشه از پیشش می‌رود. اسکارلت با گریه و ناراحتی تلاش می‌کند که او را پشیمان کند ولی فایده‌ای ندارد. رت که می‌رود اسکارلت همان‌‌طور اشک‌ریزان دم در ایستاده و عصبی می‌گوید: باید راهی باشد برای برگرداندنش ولی الان نمی‌توانم فکر کنم، فردا یک فکریش می‌کنم؛ حالا ولی خوابم می‌آید. در خانه را می‌بندد و هق‌هق‌کنان می‌رود به سمت اتاقش. انگار دیگر نای نبرد ندارد. نای دور زدن و خام کردن طرف را ندارد. اسکارلت مغرور حتی حال خودش را هم ندارد دیگر.

من همه‌ی این‌روزها شده‌ام اسکارلت آن صحنه‌ی آخر -- بی‌اشک و آه البته. زندگی‌ام طوری است که باید بجنبم و کاری را پیش ببرم، خیلی فوری و ضروری. ولی فرافکنانه شانه بالا می‌اندازم که: الان نمی‌توانم بهش فکر کنم، فردا یک کاریش می‌کنم، حالا خوابم می‌آید و واقعا می‌روم و تخت می‌خوابم. نمی‌دانم آن "فردا" کی می‌رسد.

۹۰/۰۳/۲۱

نظرات  (۳)

سلام...از مستند نویسی تان خیلی خوشم آمد، گویی افکار و احوالتان هم به دنبال سند می گردند و بی تعارف از اینکه در دور دستها زندگی می کنید ولی اصالتی بیش از درون مرزی ها دارید..لینک کردم ....شاد و شیرین وشکلاتی باشید
و من کسی‌ که در باد رفت.
چه کارا!
ما بچه بودیم کلاه قرمزی رو هم برامون سانسور می کردن!
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">