مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

دعوت‌نامه

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۳:۵۳ ق.ظ

به این روزهای سال که می‌رسم نمی‌دانم من باید دعوت‌نامه بفرستم برای شما یا شما دعوتمان کرده‌اید از پیش. به‌هرحال رسم ما این است که بزرگان مجلس را از قبل وعده می‌گیریم؛ که بیایند، که دیر دعوت کردنمان نشود دلیل و توجیه نیامدنشان.

پ.ن. ادامه‌ی برنامه‌ها:

- ظهر عاشورا (پنج‌شنبه ۱۶ دسامبر) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲ عصر

- شام غریبان (پنج‌شنبه ۱۶ دسامبر) از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰. هم‌راه با دعای کمیل

- شب شهادت امام سجاد (جمعه ۱۷ دسامبر) از ساعت ۶ تا ۹:۳۰. هم‌راه با جلسه‌‌ی ‌قرآن

۸۹/۰۹/۱۲

نظرات  (۳)

لا یوم کیومک یا حسین(ع)
از دو، سه روز پیش که ایمیلت رو گرفتم هوایی شدم بد.... خیلی التماس دعا، انشاء الله خدا قسمت مان کند کربلا اگر هم نشد محرم مجلس شما




جات خالیه... ایشالا بری زیارتش به همین زودی‌ها
ان شاالله که خالص باشه
نه نیومدن کسی از ارزش مجلس کم می کنه
نه اومدن کسی
ان شاالله که از اون مجلسا نباشه که مخاطب خاص داره

پ.ن. و البته بماند، که دعوتنامه ای که آدرس ندار مخاطب خاص داره
ولی من این طوری بیشتر حال می کنم، که این دعوت نامه مخاطب خیلی عام داره
این که هر جا هستی، حداقل توی این لحطات یاد حسین و یارانش باش




ان‌شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">