مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

«می‌تونست از این بدتر باشه»

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ
این جمله رو هیچ‌وقت به کسی که خیلی حالش بده و فکر می‌کنه مرداب‌ترین وضعیت ممکن دنیا رو داره، نگین. هیچ‌وقت!

پ.ن.‌ بعدش هم هی تکرار نکنین: «درست می‌شه؛ درست می‌شه»

۸۹/۰۹/۰۸

نظرات  (۵)

آره راست میگی! از 100 تا فحش بدتره. یعنی آخر درک نکردنه.
راستی درستون کی تموم میشه ایشالله؟ بعدش همه چی درست میشه.




بنجنس
اگه فکر میکنی زرد الو من هستم اشتباه میکنی.




اصلاً این فکر رو نمی‌کنم :)
چرا؟
گاهی خوب جواب میده.
چی‌ بگیم؟




چی کار کنم با این مستعار انتخاب کردنت آخه؛ کاهو، زردآلو، فلان! پاشو بیا برنامه داریم و هزار کار. پاشو بدو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">