مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

از راه که رسید خسته بود. من داشتم افطار می‌کردم. هم‌راهی کرد. کمی از روزمان گفتیم و از اخبار رای آوردن جمهوری‌خواهان و بعد من نشستم سر ویرایش مقاله‌ام. زودتر از معمول خوابید. من با لیوان‌های چای پی‌درپی کار کردم. ساعت 1 فکر کردم برای فردا غذا نداریم. بساط قرمه‌سبزی را ریختم توی آرام‌پز، برنج را توی پلوپز. تا ساعت 4 که کار می‌کردم چند بار سرشان زدم. آخرین بار آرام‌پز را گذاشتم روی کم‌ترین درجه. ظرف خالی غذایش را گذاشتم کنار پلوپز. خوابم می‌آمد. کاغذ خالی دم دستم نبود. پشت کارت ویزیت نیکول نوشتم: برای خودت غذا بکش و آرام‌پز را خاموش کن؛ اسمایلی بوس و قلب و اینا. کارت را گذاشتم روی ظرف غذایش.

ساعت 10 صبح بیدار شدم از دل‌شوره‌ی این‌که یادداشت را ندیده باشد. بوی قرمه‌سبزی خانه را برداشته بود. دل‌شوره‌ام بی‌خود بود. پنجره‌ها را باز کردم. روی کارت نوشته: دوستت دارم. اشک‌هام می‌چکد؛ انگار سال‌هاست ندیدمش. 

*منزوی

۸۹/۰۸/۱۲

نظرات  (۵)

آخی...
منظورم شخصیتی بود که تو نوشته هاتون از شما درک کردم.
این شخصیت برام دوست داشتنیه
و به قدری جالب که همه ی آرشیو وبلاگتون و خوندم!
به هرحال براتون آرزوی سربلندی دارم.




بله متوجم :) لطف داری
خوش به حالتون که همراه همید، امیدوارم همیشه با هم شاد باشید.
نوشته ها و خودتونو دوست دارم





ممنون ولی خودمو که نمی شناسی که :)
همه لذت زندگی توی همین اتفاقای ساده است مگه نه نرگس؟




بعله.
چقدر خوب بودی...
عادت دارم حرفام شبیه شعار های سریال خانواده باشه اما ایمان دارم خودم...
امیدوار باش ، همه چیز درست میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">