مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

مرا سفر به کجا می‌برد؟

شنبه, ۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ
امروز یک روز آرام بود...بود...بود. نه که حالا نیست. حالا هم آرام است اگر طوفان و رعد و برق دل من را نادیده بگیری. دارد از جا می‌کندم این باد تندی که می‌وزد درونم. دارد پرتم می‌کند به تورنتو؛ نه، به ده سال پیش. می‌خواهم به اندازه‌ی همه‌ی این سال‌های دوری از آدم‌هایی که دوستشان دارم و گیر افتادن بین آدم‌های ناهمگون گریه کنم. 

پ.ن: قبول. تجربه‌ی این چند سال، عمری به درد می‌خورد ولی کجا باید تمام شود این تکان‌ها؟ من عین شش سال، از حال "سفر" خارج نشده‌ام، مستقر نشده‌ام.

۸۹/۰۸/۰۸

نظرات  (۴)

لااااااااااااااااایک به کامنت آخر وجوابش!
این دوتا پست آخرتون واضحا نتیجه همون زمزمه"نشان گرفته..."است!
دلم به کشتی کربت، به طوف لجه غربت چو از کرانه ی تربت، به بیکرانه بیفتد(پست مرا سفر...)
شوم چو ابر بهاران، ز جوش اشک چو باران که دانه دانه برآید، که دانه دانه بیفتد(اینم پست باران می بارید)
...
عجب شرحی زدم!!!!
خودت حواست بود نرگس؟




به کار آن‌که برون از بهشت گشته، عجب نیست
که در جهنم غربت، به یاد خانه بیفتد
لطفا خودخواهی منو ببخشید.




نهال ... یک شاگرد داشتم اسمش نهال بود. دلم تنگ می شه براش. برای بی تفاوت بودنهاش. برای از گوشه ی چشم نگاه کردن هاش. برای درس نخوندن هاش. برای خنده هایی که به تمسخر گوشه ی لبش بود
گریه کردی؟

دوست دارم ببینم بقیه گریه میکنن.. که از گریه کردن هام احساس حماقت نکنم




وَأَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَأَبْکَىٰ ﴿٤٣ نجم﴾ ...
و هم اوست که مى‌خنداند و مى‌گریاند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">