مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

ای حرم‌ات ...

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

نام شما پای یاسین امشب بود. باشد که روزی سرمان را زیر بیندازیم و آرام‌آرام از باب‌الجواد وارد شویم ذکرگویان؛ تا برسیم به جایی که ضمیر دعاهایمان مخاطب شود:

السَلامُ عَلیکَ یا نورَ اللهِ فی ظُلُماتِ الاَرض

پ.ن:‌ ازش یاد گرفته‌بودم از همان بیرون رواق‌ها به سمت ضریح، زیر لب جامعه‌ی کبیره بخوانم. حتی این سر دنیا هم که باشم وقتی شروع کنم اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ یا اَهْلَ بَیْتِ النُّبُوَّةِ، وَمَوْضِعَ الرِّسالَةِ، وَمُخْتَلَفَ الْمَلائِکَةِ ... قدم‌هایم را به سمت حرم می‌شمارم؛ برایم شده تبلور زیارت امام رضا.

۸۹/۰۷/۲۶

نظرات  (۵)

یا نور الله فی ظلمات‌ الأرض...
السلام علیک وعلی روحک و بدنک و....




دیر آمدی...
قبول باشه. عیدت مبارک. التماس دعا
زیارت قبول
خودت که نیستی ... عکسم بالا نمی یاد نه اینجا و نه تهران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">