مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

می‌شود گذشت از تو؟ می‌شود رفتنت را بی‌باران طی کرد؟ 

السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا أَکْرَمَ مَصْحُوبٍ مِنَ الْأَوْقَاتِ

السَّلَامُ عَلَیْکَ مِنْ شَهْرٍ قَرُبَتْ فِیهِ الْآمَالُ

السَّلَامُ عَلَیْکَ مِنْ مُجَاوِرٍ رَقَّتْ فِیهِ الْقُلُوبُ

دعای چهل و پنجم صحیفه‌ی امام سجاد مال دل‌های کم‌طاقت است؛ دل‌هایی که می‌لرزند در وداع با شب‌ها و سحرهای این ماه...

یار نادیده سیر، زود برفت

۸۹/۰۶/۱۷

نظرات  (۳)

سلام بر تو که پیش از آمدنت در آرزویت بودیم و پیش از رفتنت از هجرانت اندوهناکیم!
سلام بر تو که دیروز چه سخت به تو دل بسته بودیم و فردا چقدر مشتاق آمدن توییم!
۱۷ شهریور ۸۹ ، ۱۰:۲۲ بانو بدون او
سلام

من هنوز آغوشش را نیاز دارم...
سلام
پر از عشق است وبلاگتون رو میگم
یا علی التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">