مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

من خواب دیده‌ام

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۱۸ ب.ظ
من آدم‌ای نیستم که از ارتفاع بترسم (اصلاً درست‌ترش اینه که بگم من هیچ‌وقت نتونستم اونایی که ترس از ارتفاع دارن رو بفهمم). یکی از آرزوهای این سا‌ل‌هام -- که هنوز محقق نشده -- تجربه‌ی Bungee Jumping بوده. این کله‌پا شدن بین زمین و آسمان و تنها با یک طناب وصل بودن به زمین سفت از معدود لذت‌هایی است که نمی‌توانم بی‌خیالش شوم. حال کلمه‌بازی ندارم الآن، فقط می‌خواستم تعریف کنم که دیشب خواب می‌دیدم مجبورم از جایی بالا بروم که ارتفاعش زهره ام را آب کرده بود. به پایین که نگاه می‌کردم سرم گیج می‌رفت. ارتفاعی که حس می‌کردم بیش از آن‌که لذت‌آور باشد، ترس‌ناک بود. وحشت‌زده باید از نردبامی باریک بالا می‌رفتم که به هیچ‌جا وصل نبود؛ جایی میان آسمان. دلیلش را یادم نیست فقط می‌دانم که "باید" می‌رفتم.
۸۹/۰۳/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">