مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

SJP/NYC

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۵۹ ق.ظ
دیروز از بس‌ پرسه زدم بین غرقه‌ی برندهای مختلف لوازم آرایشی و عطر بو کردم سرم گیج رفت و هیچ دانه‌ی قهوه‌ای هم دیگر قدرت نداشت بوهای قبلی را خنثی کند. آخرین چیزی که بو کردم یکی از عطرهای سارا جسیکا پارکر بود که به هیچ چیز شبیه‌تر از بوی سیگار بهمن نبود. همین شد که بی‌خیال شدم و فکر کرم حس شامه‌ام کلاً هنگ کرده. امروز باز اتفاقی از جلوی غرفه‌ای که تبلیغ همان عطر بود گذشتم، و باز بوش کردم. فرقی نکرد؛ بویش که می‌کنی انگار داری از کنار یکی که از صبح دو پاکت سیگار بهمن را نخ‌به‌نخ پشت سر هم کشیده و حالا هم سر ظهری کلافه است از شلوغی خیابان و گرمی هوا، رد می‌شوی.
۸۹/۰۳/۱۱

نظرات  (۲)

شاید چون نقشش سیگاری بود و تلاش میکرد که نشون بده تو نیویورک سیگار کشیدن اشکالی نداره این بو رو انتخاب کرده؟! ;):)))
یادش بخیر با هم عطر خریدیم. خیلی روز خوبی بود عزیزم.




یادش یه خیر. سفر خیلی خوبی بود برای من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">