مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

عمرم در آرزو شد و در انتظار هم*

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۰۹ ق.ظ
گاهی با کسی حرف می زنی؛ دور است، دوری. از دلتنگیش می گوید. از نبودنت. از حسرت کنار تو بودنش. احساسات است. نیاز به با هم بودن است ... گاهی با کسی حرف می زنی؛ دور است، دوری. ولی فقط دلتنگی و احساس نیست. فقط حسرت نیست. یاد آوری وظیفه است؛ که "باید" جایی باشی و نیستی. که "باید" زمانی را با او سپری کنی و نیستی. که "باید" این را بفهمی.

امروز، لحن حسین دیگر یک حس عاطفی نرم و خوش آهنگ نبود؛ تذکری بود برای یاد آوری وظایف خواهریم. 

پ.ن. 2 سال ندیدنشان زیاد است. 2 سال از حد ظرفیت من بیشتر است؛ خیلی بیشتر.

* خاقانی

۸۹/۰۲/۱۳

نظرات  (۲)

سخت تر از اون اینه که ببینی برادری که هیچ وقت از راه دور از خواهرش گله و شکایت نمی کنه حالا حسابی دلش پره و بعد یه دردل سیر با امام رضا غصه دو سال دوری رو که توی دلش تلنبار شده یک جا میریزه بیرون و صورتشو ازت قایم می کنه تا قطره اشکی رو که توی چشماش حلقه زده نبینی! تو هم هیچ کاری واسه دلداریش ازت بر نمیاد چون خودتم دلت حسابی واسه خواهر گلت تنگه!!!
حسین خیلی بچه نازنینی متاسفانه که فقط بهت تذکر داده من اگه بودم....، خودت می دونی دیگه، لعنتی (تو سیستم معنایی من، الان ساختارگرایی و سوسور و اینها خلم کرده) کی برنامه رفتن شد؟؟ اگه جواب ندی، جواب درست یعنی، که دقیقا همون موقع میری که من، میذارم رو فیس بوک و این برنامه ها، یکی باید از حق اون حسین طفلک دفاع کنه دیگــــــــه، بسه درس بسه




کوتا بیا حالا، همینم مونده که تو بری پشت حسین واسی و دفاع کنی از حقوقش. زنگ می زنم بهت ولی عجالتاً همون حول و حوش خودت و اینا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">