مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

او درست آن سر کره‌ی خاکی است

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ
کسی که بعد از سالها می آید و سلام گرمی می فرستد برایت -- هر چند که چراغ تو خاکستری است -- از میان آن همه اسمی که کنار صفحه ایمیلت وجود دارد، لزوماً کارش جایی گیر نکرده، برای دانشگاهی دور و بر تو نمی خواهد اپلای کند، اطلاعات تحصیلی/ تفربحی/ مهاجرتی/ مالی/ اداری لازم ندارد، حتی درباره‌ی ویزای دانشجویی و توریستی هم نمی خواهد ازت سوال کند، نمی خواهد برایش تافل ثبت نام کنی، نمی خواهد متنی را برایش ترجمه‌ی روان کنی، ایمیل و آدرس کسی را هم نمی خواهد از تو بگیرد، سرت هم نمی خواهد غر بزند بابت نوشته هایت. آمده سلام کند بعد از مدتها. آمده بگوید ایران بوده تا همین چند روز پیش و چقدر جای همه‌ی ما خالی بوده. کمی هم از دوستان مشترک بپرسد و حال و احوال کند. آمده یادت بیندازد هنوز اینطور آدمهای نرم خوشی‌آور هستند، هرچند دور از دسترست.

پ.ن. من با انجام هیچکدام از کارهایی که گفتم برای دوستان مشکلی ندارم، تا جایی که بتوانم کمک می کنم اگر کاری از دستم بربیاید. ولی فرق است دیگر ...

۸۹/۰۱/۲۲

نظرات  (۱)

حالا جوابش رو بده! جواب این بنده خدا های که ایمیل میفرستن هم بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">