مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

I believe in the power of you and I

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۸۸، ۰۱:۵۶ ق.ظ
روزهای اولی که آهنگ I believe را که برای المپیک ونکوور (+) خوانده اند می شنیدم، خوشم نمی آمد ازش. حس عرضه و معرفی المپیک (یکی از نمادهای خوشگل نمای نظام سرمایه داری) به عنوان یکی از داستان های میوزیکال fairytale دیزنی (اون از این بدتر این از اون) لجم را در می آورد -- اگر به موسیقی پس زمینه ی صدای خواننده و گروه کر گوش کنید گمانم شباهت را دریابید. مخصوصاً که Nikki Yanofsky، خواننده اش، با آن صدای خوب کم سن و سالش، مدام شاخ و برگ می داد به افکار پریشان من درباره ی المپیک و حواشی abuse کننده اش.

ولی دیروز یک لحظه چشم هایم را بستم وقتی نیکی می خواند I believe in the power that comes ... یا وقتی با مکث می گفت We'll stand tall for what is right تمام عکس و کلیپ های این 8 ماه ایران جلوی چشمم رژه رفتند... خوب هماهنگ است این آهنگ و متنش با آن صحنه ها برای تزریق حس امید و دلگرمی. 

پ.ن: مریض شده ام فکر می کنید؟

۸۸/۱۱/۲۶

نظرات  (۶)

به زینب: ایمیلم کنار صفحه سمت چپ موجوده
دلم گرفته، چرا شنیدن هیچ آهنگی امیدوارم نمیکنه؟ بای ذنب این طور دلای مارو کشتند ، امیدمونو ... بیخیال
تزریق با روحیه ی امید...نمیدونم...شاید...در هر صورت اون یه تیکه ای که i believe رو تکرار میکنه خیلی رو اعصابه وتصنعیه...
بخای بازم باهات بحث میکنم وتحلیل هم میکنم که چرا در اشتباهی در مورد این آهنگ،
اما حقیقتن با وجود کامنتهای عمیقی که دربعضی پستات گذاشتم(!)دیگه روم نمیشه همچین بحثی رو بخام ادامه بدم...
اما فقط در همین حد بت بگم تهمت بزرگی رو به گروه era زدی
پ.ن:اون شخص خاصی که حدس میزنی من باشم،من اون نیستم



حالا کی گفته که بحث راجع به موسیقی غیر عمیقه؟ ولی من هم خودم پایه ی ادامه اش نیستم. فهمیدم که تو زینب م.ش نیستی ولی دیگه برام فرقی نمی کنه کی هستی. یعنی راستش از اولش هم فرق نمی کرد. مگه من قراره همه ی دوستان مجازیم رو از نزدیک بشناسم؟ خواستی یه ایمیل بهم بزن با هم گپ دوستانه بزنیم. اگه نه هم که هیچی.
نه،اصلن قبول ندارم...یه شهوانیت ظاهری داشت صداش که به گروه خونی ما ایرانیا نمیخورد
من خودم ترجیح میدم مثلن a time for us رو تصور کن با اون صلابت صدای اندی ویلیامز...
یا کار اخیر جت(look what you've done)لعنتی انگار برای خود میرحسین خونده!
مخصوصن اون تیکه آخرش که پشت سر هم میگهfull of every oneرسمن آدم رو یاد 25خرداد میندازه!(البته به شرط اینکه من درست فهمیده باشم وfulll رو باfoolاشتب نزده باشمالبته در اون فرض هم یه جورایی بی معنی نیست)
I believe گروه era از همه اینها بهتره




چیزی که نداره صدای این بشر -- حداقل تو همین یه آهنگ -- «شهوانیت» اه به نظرم. در مورد جت: بله اون fool اه نه full. البته به هر حال برای لحظات غمگین این هم جواب می ده. ولی من دارم می گم برا تزریق روحیه امید. با era هم بیشتر آدم خوابش می بره تا اینکه امیدوار بشه. در مورد اندی ویلیامز هوووم ... یه کم زیادی تمش عاشفانه است
نشنیدم این آهنگ را اما به پای آهنگ سر اومد زمستون که نمی رسد ، می رسد ؟




نه نه نه. سراومد زمستون اصلا قضیه اش کلا جداست از هر چی شنیده ایم در این چند ماه
kheily jaleb bud. dorost migi, mariz ham nashodi.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">