مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

Patriotism

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ
حتی اگر فقط 4 نفر باشند، حتی اگر هیچ تلاش قابل ملاحظه ای در طراحی لباسها و نظم تیمی شان نشده باشد و بدانی با چه زحمت و مشقتی از مسیرها و امکاناتی غیر حرفه ای وارد میدانی کاملاً حرفه ای شده اند، حتی اگر سرسوزنی نشانه های فرهنگی و ملی و تاریخی در رفتار و سکنات و پوشش شان نباشد، حتی اگر تمام مدت حرص خورده باشی که با این همه ظرفیت و نیروی جوان چرا پس اینطور؟ حتی اگر در طول مراسم افتتاحیه یک بند غر زده باشی که این ملیت گرایی و میهن پرستی ای که در طول این سبک مراسم به نمایش گذاشته می شود در لایه های زیرینش نتیجه ای جز ظهور و بروز خود برتر بینی و بالا رفتن انگیزه های ضد صلح نخواهد داشت... باز هم تا نام ایران را می خوانند و مرجان کلهر با پرچم وارد می شود ته دلت ضعف می رود برایشان و آن پرچم.
۸۸/۱۱/۲۴

نظرات  (۲)

اوهوم؛ خیلی این حس خوب و بکره.
سلام
من هم دلم ضعف می رود

هربار
همیشه
اسمش که می آید
پرچمش را که می بینم
سرودش را که پخش می کنند
هنوز هم نفهمیده ام چرا !
شاید همان(حب الوطن من الایمان)باشد . یعنی اینقدر مومنم ؟

دلم برای اینجا هم تنگ شده بود . شما که طرف های ما نمی ایید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">