مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

28

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۸، ۰۴:۲۰ ق.ظ
به هر حال آدم هر سال به دنیا می آید؛ چه در سال خوشی چه در سال نا خوشی. چه دوستانش در بند باشند و دخترک سرزمینش با چشم خون افشان وسط خیابان توی روز روشن مرده باشد چه پسرک سرزمینش را سیاه و کبود کرده باشند و جایی دور از چشم من و تو دخلش را آورده باشند. آدم به دنیا می آید هر سال.

به دنیا آمدن آدم گاهی هم می خورد به اربعین و دهه ی آخر ماه صفر آن هم سال 88. رفتم یک نگاهی انداختم به تفال لحظه ی سال تحویل ... گریه ام گرفته لابد که نمی توانم ادامه بدهم دیگر.

۸۸/۱۱/۱۷

نظرات  (۴)

راستی تولدتان هم مبارک عزیز دلی که خیلی دور از اینجا ولی انگار داری در بطن همین جامعه روزگار می گذرانی
عزیز دلی که خیلی دوری و خیلی نزدیک تر از خیلی ها که اینجا هستند می نویسی
سلام
کار خاصی نمیکنند اینها فقط سد محکمی جلوی هر نوع ازاداندیشی و نظریه پردازی می سازند.
مطلب شما حس مبهم پر از دردی را در دلم نشاندودیدن اولین نظر انزجارهمیشگی را عمیق تر از پیش در روحم شعله ور کرد...کی می شود که این کابوسها تمام شود!!!!!
راستی من منتظر جواب میلم هستم- می ترسم به دستتان نرسیده باشد و بیهوده انتظار کشیده باشم تا امروز...




ایمیلت رسیده. من نرسیده ام هنوز
تبریک !
تولدت را می گویم ...
زخطت صد جمال دیگر افزود
که عمرت باد صد سال جلالی
۱۹ بهمن ۸۸ ، ۰۴:۴۸ گروه نویسندگان
بنام خدا. در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کرسیهای نظریه پردازی و آزاداندیشی به صحنه آمده ایم .امید است با لینک کردن پایگاهها و ارتباط با مرکز، ما را یاری نمایید.




به غیر از «راه اندازی کرسیهای نظریه پردازی و آزاداندیشی»، چه کارهای دیگری می کنید شما؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">