مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

آن دیوار شیشه ای

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۸۸، ۰۸:۲۴ ب.ظ
من داشتم قدم می زدم و حواسم خدا می داند به کجا بود که این دیوار شیشه ای روبه رویم را ندیدم و با سر رفتم توش. حالا کمی دماغم زخمی شده و پیشانیم ورم کرده ولی از آن بدتر دلم است که از جایش در رفته. باید ببرمش شکسته بند؟ آنهایی که مفاصل دست و پایشان در می رود را می برند کجا که برایشان جا بیندازد و آتلی چیزی بببندد که دوباره بشود شبیه اولش؟ اصلاً دوباره مثل اولش می شود؟

پ.ن: می گذارم پای دعاهایمان. مگر دعا نکرده بودیم به استقامت در دین و شناخت راه از بیراه و رضایت خدا؟

۸۸/۱۰/۲۸

نظرات  (۴)

یعنی الآن این نوشته کنایی بود؟ (علاوه بر در خماری گذاشتن گاهی علاقه‌ به مرموزانه نوشتن هم دارید) :)




بله. دیواری در کار نبود؛ یعنی بود نه در واقعیت بیرونی.
آدم گاهی مجبوره(!) فقط کد بده و امیدوار باشه کسی که باید بفهمه می‌فهمه.
وای!
عیب نداره دل شیکسته تازه نظر خدای جبار (شیکسته بند!) رو جلب می کنه.
ان شاء‌الله که زود خوب بشین.
۳۰ دی ۸۸ ، ۱۰:۵۶ آقای دیوانه
دلی که شکست هیچ وقت مثل اولش نمیشه.
شاید بهتر بشه
شاید بدتر
یه شکل دیگه
ولی مثل اول نه.
با سلام به شما دوست عزیز

امیدوارم که حالتون خوب باشه
من مدیر وبلاگ چکمه هستم وبلاگ در مورد کودکان به خصوص کودکان کار و مهاجر است و به نوعى به جمع آورى مقالات و گزارش ها در این مورد مى پردازد
اگر با تبادل لینک با ما موفق هستید به ما خبر دهید ما خوشحال
مى شویم در کنار دوستى با شما بتوانیم از نظرات و انتقادات مثبت شما استفاده کنیم

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">