مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

از عمق زخم

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۰۱ ق.ظ

من جزو زخمی و مجروح های درگیری های اخیرم؛ هنوز به هوش نیامده ام. 


۸۸/۱۰/۰۸

نظرات  (۸)

:)
با جوابت به زینب و ح.م خیلی حال کردم !
بابا میذاشتی بخونیم ببینیم چی میگه...واسه چی سانسورکردی؟




هر وقت ملت یاد گرفتن با سند و مدرک حرف بزنن اونوقت منم در این کامنت دونی رو باز می ذارم. طرف اومده یک مشت خزعبل بافته؛ ما سبزیم، درازگوش که نیستیم بلا نسبت
بنا بر اطلاع از منابع موثق از درون بیت رهبری وسپاه شنیده میشود که آیت الله سیستانی روزجمعه نسبت به رویدادهای عاشورا از طریق دو پیغام آور برای رهبر ایران پیغام شدید الحنی فرستاده است. ... (سانسور)




بنده عمراً بذارم این جور شایعات منتشر بشه اینجا

حال هیچ کداممان بهتراز تو نیست.باور کن.
خوب بود یه بخش انگلیسی هم میذاشتی تا بروبج دانشگاهتون دستشون بیادکه با چه نابغه ای طرفند
پرمغز وهوشمندانه بود
درست مثل بیانیه ی مهندس!
سال نوت هم مبارک
تازه من که می گویم اینبار اصلا عکسها و فیلم ها خوب نبودند ، واقعیت خیلی خیلی بدتر بود از آنچه در فیلمهاو عکسها نشاندادند، مواقعی که نیروزهای یگان ویژه و نیروی انتظامی به مردم وحشیانه حمله می کرد از ترس فیلمی گرفته نشد ، صحنه ها بدتری هم بود به خدا ...
پیاده روی انقلاب خونین بود ...
روز عاشورا یزیدیان هلهله گر میدان انقلاب عاشورا را به چشم نشانمان دادند
نمی توانم باور کنم چیزی که آن روز دیدم
باور نمی کنم باور نمی کنم
فقط این سوال توی ذهنم بود که می خواستم بپرسم ازشان:
چرا؟ چطور دلشان آمد؟ چطور؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">