مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

اعتراض

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۵۳ ق.ظ
حالا از همه ی سال، همین امشب تو باید بروی سفر؟ همین امشب باید من روی پله های پاگرد اتاق ها بنشینم و تو را از بالا نگاه کنم؟ همین امشب باید تو ساکت را زمین بگذاری و بند کفشت را گره بزنی و نبینی که من دارم نگاهت می کنم؟

بعد من از پله ها آنقدر یواش یواش می آیم پایین که راننده ای که یک لنگه پا ایستاده پشت در تا تو را خبر کند دندانهایش از سرما تریک تریک به هم بخورد و هیچ کدامتان هم ندانید که من دارم مخصوصاً خداحافظی ام را با تو لفت می دهم که تو توی چشم هایم ببینی امشب نباید می رفتی. امشب وقت سفر کاری رفتن نبود.

۸۸/۰۹/۲۴

نظرات  (۴)

مگه من چند وقته سر نزدم اینجا که تو اینهمه نوشتی؟! تو چقدر زیاد خوب می نویسی! باور کن اغراق نمی کنم. خدایی می گم. کاش این جومپا لاهیری و فریبا وفی و زویا پیرزاد اینا هم می اومدن اینجارو می خوندن خودشونو نمی گرفتن!
عالی می نویسی دختر! اما کاش این ده روز که گفتی بکند کار خویش. دلم واسه "ن" شاد اون روزا خیلی تنگ شده. هر وقت از سر فرشته رد می شم ناخودآگاه چشمم می گرده دنبال یه پراید شبیه پراید تو. از اونا که فقط تو قصه هاس! سبز بود یا من اشتباه می کنم. دلم واسه اون ن تنگ شده ...!



سیاه بود پرایدم یادش به خیر. یک کم متنت را دست کاری کردم
حالا فهمید؟




این کاره نیست کلا :) یکی از خوبی هاش اینه که از چشمام نمی خونه چه مرگمه.
چرا همیشه گفتن یه حرفایی اون قدر سخته که دوست داری طرفت خودش بخونه از نگاهت حرفت رو...
و چرا همیشه طرفت حرفت رو نمی خونه و اونی می شه که نه تو خواستی و نه اون...
چرا؟...
پایگاه خبری شیعه «پخش» افتتاح شد.
جهت حمایت از این سایت و معرفی به دوستان لطفاً لینک بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">