مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

راه سبز امید را زندگی کنیم

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۸۸، ۱۲:۵۱ ب.ظ

عمق خرد دین مدارانه یک آدم باید چقدر باشد که یک همچین بیانیه ای بدهد؟

۸۸/۰۷/۰۶

نظرات  (۷)

لینک باز نشد ببینم بیانیه را تا نظرم رو بگم.
سلام من که اولش نفهمیدم لحنتون لحن تمسخر بود یا تمجید ! البته بعد که نظرات رو خوندم حدس زدم باید تمجید باشه .
من هم نمی دونم چرا این چیزایی که شما می بینی رو چشم ما نمی بینه.
نه که طرفدار کس دیگری باشم.
به همون نسبت حرف اون طرفی ها واسه م نامفهومه که این وری ها.
ولی از بین دوستان دور و و برم می فهمم برداشتشون از حضور میرحسین خیلی کوته نظرانه تر از اون چیزیه که شما گفتی.
هر چی بیانیه هاشون رو میخونم بیشتر باور میکنم که این بنده خدا گرفتار توهمه!!!مخصوصا این بیانیه روز قدس دیگه آخرش بود!!یک جورایی یاد دن کیشوت میفتم !!
واقعا!
من از این بیانیه تعجب نمی‌کنم، گو این‌که این بیانیه‌ها من را به انتخاب‌ام باورمندتر کرد، (راست‌اش را بخواهید تعجب می‌کنم میرحسین موسوی، با این درک دینی، و البته انسانی، چه‌گونه هشت سال نخست‌وزیر نظامی بود که آدم می‌کشت، ولو بی‌تقصیر بوده باشد، و چرا نمی‌خواهد بپذیرد قانون اساسی جمهوری اسلامی کارآمدی ندارد،) من وقتی شگفت‌زده می‌شوم که ادبیات و محتوای این بیانیه‌های به‌راستی غنی را با ادبیات و منطق مسعود رجوی قیاس می‌گیرند، نمی‌خواهم بگویم مثلن جواد لاریجانی بی‌شعور است، فکر نمی‌کنم بی‌شعور باشد، می‌خواهم بدانم شعورش از چه شاهدی و با چه منطقی تغذیه می‌شود، (... و البته، ولایت‌مداری، کما این‌که آقایان می‌گویند، به نظرم یا بی‌شعوری است یا فرصت‌طلبی و ابن‌الوقتی و منفعت‌سنجی،)
سلام علی قلب السید الصبور
کریم من اولاد الکرام...
ایشالا که حضرت به عنوان یکی از 313فرماندهانشون انتخابش کنن.
اونوخx,y,zخواهند گفت که از حضرت همچین انتخابی بعید بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">