مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

حس های خوبی که برگشته اند

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ
نمی دانم از برکت ماه رمضان است یا تاثیر اتفاقات اخیر. به هر حال نیازی در درون من دوباره سر برآورده. نیاز به "ذکر" های متمادی و پی در پی. نیاز به تسبیح و استغفار. نیاز به بیشتر ماندن بر سر سجاده. نیاز به این شب بیداری ها به بهانه ی درس و مشق. نیاز به زنده ماندن امید و ایمان. نیاز به دعا کردن با یقین به استجابت. 

فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَیُدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَیَهْدِیهِمْ إِلَیْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا. نساء 175

۸۸/۰۶/۱۸

نظرات  (۴)

خوشا احوالِ آنانی که سختی‌ها و مضایق به این سمت و سوها می‌بردشان. خیلی خوب...
می خواستم مراتب تقدیر و تشکر و اعتزاز خودم رو اعلام کنم به خاطر لینکایی که سمت چپ وبلاگتون گذاشتین؛ ما را از سرچ وقتگیر معاف می کنند!
خدایی دستتون درد نکنه!
خوشحالم برات.
خوشا به حالتون که در مقام طلب ذکر هستین ولو به قدر سر سوزنی. خدا به برکت این شبها آنقدر به دلتون آرامش بده که به حکم "هو الذی انزل السکینه علی قلوب المومنین لیزدادوا ایمانهم..." ایمانتون محکمتر بشه و دلتون قرص تر.
شرایط این روزها هر چقدر هم که دردآور باشد من رو از یک جهت خوشحال می کنه که نشانمان داد هنوز "دردمندیم"...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">