مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

وقتی چراغت خاکستری است

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ
گزینه ی اینویزیبل توی ابزارهای چت پدیده ی کاربردی و پر ابهامی است. وقتی چراغت روشن است و چراغ های روشن را می بینی می دانی که عده ای هم هستند که تو را، چراغ روشن تو را می بینند بی اینکه تو بدانی هستند. وقتی هم که خودت اینویز ای انگار داری سر همه را شیره می مالی که من هستم ولی شما نمی دانید. دنیای مجازی به هر حال عالمی است پر راز و رمز و شاید از این جهت بازتولید کننده ی سیستم قدرت و نگاه از بالا. قدرت انتخاب به چه کسی جواب دادن و به چه کسی جواب ندادن، قدرت پنهان ماندن و پنهان کردن، قدرت نادیده گرفتن ...
۸۸/۰۶/۱۰

نظرات  (۳)

نسبت سختی/آسانی مسمانی با/در فضای مجازی مثل نسبت وزن با روز هفته است: همانقدرکه سوال "چهارشنبه چن کیلوئه؟" اصالتِ حقیقی پرسش دارد که سوال فوق!
اصلا این سوال اپلیکیبل نیست یه جورایی!
سلام

مسلمانی در فضای مجازی سخت تر است یا آسان تر ؟




به لحاظ مسلمان بودگی که توفیری نمی کنه این دو تا دنیا. یعنی اصلاً از اون وری بخوایم نگاه کنیم همه اش "دنیا" است.
راز جهان هستی در رمز و راز اونه ....

خوشحال میشم اگر تو وبلاگ نویسی یا کامپیوتر سوالی داشته باشی بتونم کمک کنم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">