مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

وضعیت سبز

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸، ۰۳:۱۳ ق.ظ


این را گذاشتم اینجا علی الحساب. باشد که فرصت کنم چیزکی بنویسم به همین زودی ها

۸۸/۰۲/۳۱

نظرات  (۵)

پس با این حساب وضعیت مملکت الآن اصلا قرمز نیست
خیلی هم سبزه
بابا یه توضیح یه خطی حداقل میدادی؟
ینی وضعیت قرمز قراره سبز شه؟1_چرا قرمزه؟2_چه جوری قراره سبز شه؟




من نمی دونم شما کی هستی و حامی کدوم جناح و جریان. خیلی هم برام مهم نیست راستش. ولی وضعیت قرمز برای یک جامعه وضعیتی است که نسل جوانش امیدی به بهبود اوضاع نداشته باشند و فرار را بر قرار ترجیح بدهند و دین که هیچ، قوانین بدیهی اجتماعی را هم به بند کفششان حساب نکنند. وضعیت قرمز یعنی وضعیتی که در آن امینیت، آرامش، دسترسی به امکانات و مایحتاج اولیه آرزوی لوکس به حساب می آید.
این سبز خوشرنگ سیدی به گمانم آن ور یقه ی آنهایی که از او سو استفاده کرده اند رو بگیره
این سبز برای من حرمت داره.
کاش لوثش نمی کردند
راستی یادم رفت عنوانش خیلی جالبه
راستی یه چیز دیگه جات هم خیلی اینجا خالیه
سلام
میدونستم بزودی یه چیزی تو این مایه ها تو بلاگت میبینم
خوشحالم که خواهرم رو خوب میشناسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">