مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

وَلَقَد خَلَقنَا الإنسَان وَنَعلَمُ ما تُوَسوِسُ بِهِ نَفسُه وَنَحنُ أقرَبُ إلَیهِ مِن حَبلِ الوَرید

مکشوف

این‌جا درونیات من است؛ مکشوف، رنگ‌هایش را می‌نگارم. این‌جا گاهی بلند فکر می‌کنم، گاهی زمزمه می‌کنم، شاید گاهی هم داد بزنم درباره‌ی بعضی لحظاتم و دل‌مشغولی‌های این سال‌هایم.

بایگانی

به این زودی ها سفر نمی روم

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۸۸، ۱۲:۴۸ ق.ظ
به قول تو این هم یک جور "آئین فردی" است دیگر. که هر سال همین موقع ها تلفن به دست، به این آژانس و آن یکی و آن دیگری زنگ می زدم و قیمت بلیط می گرفتم در حالی که 7- 8 تا صفحه ی flight to Iran هم برای خودم باز کرده بودم، هر چه آن پشت خطی ام می گفت با نتایج آن جستجو برای بلیط ارزانتر کنار هم می چیدم و تند تند توی همان دفتر کرم رنگ کوچک می نوشتم. کی- ال - ام 5 ساعت و نیم ترانزیت: n دلار، بریتیش ایرویز 7 ساعت ترانزیت: n +1  دلار. ایران ایر؟ حالا یک قیمت بده تا فکر کنم راجع بهش. لوفتانزا؟ این فصلش گران است. ایرفرنس هم که پرواز هایش را کنسل کرده. آن هواپیما های درب و داغان روسی با 11 ساعت ترانزیت؟ حرفش را هم نزن. آئین فردی است دیگر. حتی حالا که نمی خواهم بروم، از صبح چند باری سراغ این سایت ها رفته ام و قیمت پرواز تورنتو - تهران گرفته ام.
۸۸/۰۱/۱۲

نظرات  (۱)

این سنخ پست‌ها را خیلی دوست دارم. عینِ عینِ عینِ زنده‌گی‌ست.




عینش نیست؛ خودش است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">